Carrefour
Sklep sieci Carrefour

Galeria Focus Mall Zielona Góra podpisała umowę z Carrefour Polska. Supermarket zastąpi dotychczasowego operatora, którym były Delikatesy Alma. Sklep zajmie powierzchnię 1 483 metrów kwadratowych i przyjmie pierwszych klientów w IV kwartale br.

– Supermarket Carrefour w Focus Mall będzie pierwszym w mieście sklepem zrealizowanym w nowoczesnym koncepcie, który wdrożyliśmy w połowie ubiegłego roku. Wierzę, że odpowie on na rosnące oczekiwania konsumentów, dostarczając im bogatą ofertę produktów i zapewniając doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Sklep wyróżni się nowoczesnym designem i rozbudowaną ofertą produktów delikatesowych. Do dyspozycji klientów będą między innymi wypiekane na miejscu pieczywo, produkty z własnej wędzarni, asortyment od lokalnych producentów czy szeroka gama artykułów bio.

Magnes przyciągający klientów

Nowy najemca wzbogaci ofertę zielonogórskiego centrum handlowego, na którą obecnie składa się ponad 110 sklepów takich marek, jak Media Markt, Bershka, Reserved czy Douglas.

– Jestem przekonana, że supermarket nie tylko znakomicie uzupełnieni ofertę Focus Mall w Zielonej Górze, lecz będzie także silnym magnesem przyciągającym klientów do naszej galerii. Wierzymy, że oferta Carrefour Polska doskonale wpisze się w potrzeby lokalnego rynku – mówi Joanna Klimaszewska, Retail Asset Manager z firmy Rockcastle Poland.

Focus Mall, to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w centrum Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku, na pofabrycznych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. m. kw. GLA. Oprócz 110 sklepów i butików dla odwiedzających dostępne jest 9-salowe kino. Na terenie galerii mieści się Muzeum dawnego Zakładu Przemysłu Włókienniczego „Polska Wełna”, które podkreśla charakter obiektu.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem, której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne oraz sklep internetowy. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.