Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Czerwcowe wydanie jest 150. Jubileuszowe i w zupełnie nowej odsłonie. 92 strony w nowym layoucie.

– Zmiany mają fundamentalny charakter z punktu widzenia formy. Rynek centrów handlowych w Polsce wszedł w fazę dojrzałości i taką właśnie formę daliśmy naszemu miesięcznikowi – mówi Wojciech Wojnowski, redaktor naczelny Shopping Center Poland Magazine.

Formalne zmiany mają uwypuklić zawartość merytoryczną. – Tym co wyróżnia nasz miesięcznik są przede wszystkim autorskie wywiady naszych dziennikarzy z kreatorami rynku. To jest i pozostanie naszym znakiem firmowym – dodaje Wojciech Wojnowski.

Wywiady znakiem firmowym SCP

W najnowszym, jubileuszowym numerze czytelnicy znajdą m.in. wywiady z Przemysławem Lutkiewiczem (LPP), Michałem Proszewskim (Nespresso), Wojciechem Kamińskim (Maxi ZOO), Zbigniewem Grycanem, Arturem Pękackim (Obag.store), Markiem Ćwiekiem (Apsys/Posnania), Krystianem Modrzejewskim (LCP Properties), Jakubem Gierszyńskim (Decathlon),  Rafałem Ohme (Neurohm), Magdaleną Frątczak (CBRE), Michałem Małeckim i Filipem Grzesiakiem (CREAM), Marcinem Olesiakiem (Sweet Gallery).

Miesięcznik Shopping Center Poland Magazine od 13 lat dociera do osób decydujących o kształcie rynku centrów handlowych w Polsce. Wśród czterech tysięcy jego czytelników są między innymi przedstawiciele 594 brandów handlowych. Duża część nakładu kierowana jest bezpośrednio do dyrektorów galerii handlowych oraz szefów marketingu.