Niższe przychody Hubstyle

HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawcy kontentu internetowego, podaje, że przychody osiągnięte w maju br. były niższe o 23 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku.

Zarząd HubStyle S.A. informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w maju 2017 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle, wyniosły około 1,29 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w maju 2016 roku o około 23 proc.

Słabszy miesiąc

W segmencie sprzedaży odzieży, wstępne przychody netto ze sprzedaży w maju 2017 roku, po uwzględnieniu zwrotów, wyniosły około 703 tys. zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 29 proc. Do segmentu sprzedaży odzieży zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółek: Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o.

Z kolei w segmencie usług dla e-commerce, wstępne przychody netto ze sprzedaży w maju 2017 roku wyniosły około 592 tys. zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 16 proc. Do segmentu usług dla e-commerce zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółki Nokaut.pl Sp. z o.o.

Przypomnijmy, że HubStyle prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepów typu pop-up, multi-showroomu oraz przede wszystkim sklepu internetowego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl