Lidl w nowych lokalizacjach

8 czerwca 2017 roku sieć Lidl powiększyła się o dwie placówki. Operator otworzył 4. sklep Lidl w Koszalinie i 30. w stolicy.

Nowy sklep sieci Lidl w Koszalinie ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1,2 tys. mkw. Do obsługi sklepu zatrudnionych zostało około 30 osób. Ponadto dla zmotoryzowanych klientów przygotowano ok. 100  miejsc parkingowych.

Ruszył 30. sklep Lidl w stolicy

– Naszym klientom zapewniamy szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych, niskich cenach. W myśl hasła „Co tydzień coś nowego” kupujący zawsze mogą znaleźć w sklepach Lidl różnorodne artykuły i promocje. Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z naszej oferty w nowo otwartej placówce w Koszalinie – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1,4 tys. mkw. i ok. 100  miejsc parkingowych. Sklep Lidl składa się z dwóch części – nowej, dobudowanej od frontu (od strony ulicy Radzymińskiej) oraz z odrestaurowanego i zaadoptowanego budynku dawnej hali huty szkła. Obie części połączone są szklanym łącznikiem.

W nowych sklepach klienci mogą znaleźć produkty marek własnych Lidl m.in.:  „Pikok” „Świeża porcja” lub „Rzeźnik”. W  asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych.

Ekspansja sieci Lidl w centrach handlowych

W ostatnim czasie Lidl poza tradycyjną ekspansją obejmującą otwarcia sklepów własnych, planuje także rozwój w centrach, galeriach i parkach handlowych. W maju 2017 roku spółka Lidl Polska podpisała umowę najmu lokalu w centrum handlowym Quick Park w Kępnie. Otwarcie obiektu wraz ze sklepem zaplanowano na 2018 rok.

Umowę najmu operator spożywczy podpisał także z Galerią Cuprum Arena w Lubinie. Lidl zastąpi działającą dotychczas w obiekcie sieć delikatesów Alma. Nowy operator spożywczy zajmie 1451 mkw. powierzchni na poziomie 0 Cuprum Areny. Otwarcie sklepu zaplanowano w czerwcu tego roku.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30 XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70 XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 10 tys. sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.