Chatbot obsłuży klientów Pizza Hut

Pizza Hut wprowadza innowacyjne rozwiązanie w zamówieniach online. Od teraz klientom w wyborze dania pomagać będzie specjalny chatbot.

Program nie tylko przedstawi ofertę, ale też błyskawicznie przyjmie zamówienie i przekaże je do najbliższej restauracji w pobliżu wskazanego adresu dostawy. Pizza Hut jest pierwszą marką, która wprowadza tak innowacyjne rozwiązanie w zamówieniach online na polski rynek gastronomiczny.

– Widzimy stale rosnące zainteresowanie ofertą z dostawą do pracy lub domu. Coraz większy procent obrotów stanowią właśnie zamówienia przez stronę internetową oraz aplikację mobilną. Pizza Hut konsekwentnie stawia na rozwój kanałów dostawy i digital, które wzajemnie się uzupełniają. Chatbot doskonale wpisuje się w tę strategię, a przy tym pozwala nam budować przewagę nad konkurencją – mówi Aleksandra Chojnacka, Digital Manager Pizza Hut. –  Warto podkreślić, że jest to nowoczesne narzędzie funkcjonujące w ramach komunikatora, z którego na co dzień korzysta spora grupa klientów.  Dzięki temu jesteśmy jeszcze bliżej naszych gości, oferując im przy tym szybki oraz atrakcyjny sposób na kontakt z marką i zamówienie ulubionych smaków Pizza Hut – dodaje.

Automatyzacja procesów zamawiania posiłku

Podczas internetowej konwersacji za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, Pizza Hut Bot proponuje użytkownikom doskonale znane smaki ze stałej oferty restauracyjnej, przedstawia aktualne promocje i oferuje szereg dodatków do posiłku, m.in. przystawki, sosy czy napoje. Zamówienie można dopasować do konkretnych potrzeb – klient decyduje m.in. o rozmiarze pizzy, o dodaniu sera w brzegach czy liczbie zestawów. Po wskazaniu adresu dostawy, a także preferowanej formy płatności (gotówka lub karta), bot przesyła zamówienie do najbliższej restauracji oraz informuje o przybliżonym czasie oczekiwania na posiłek.

Oficjalne uruchomienie Chatbota poprzedziła faza testowa. Aktualnie usługa obejmuje 23 restauracje w Polsce, które oferują opcję dostawy do domu.

– Pierwsze tygodnie pokazały, że jest to rozwiązanie z ogromnym potencjałem by stać się jednym z czołowych kanałów sprzedaży naszej marki. Pizza Hut Bot to nowoczesne narzędzie pozwalająca zaoszczędzić czas, niezwykle proste w obsłudze i co najważniejsze jest zawsze pod ręką. W tym tkwi jego siła. – podsumowuje Aleksandra Chojnacka.

PizzaHutBot powstał we współpracy z Chatflow – polskim startup’em tworzącym programy chat-commerce dla biznesu.

AmRest Holdings

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 1300 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 13 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rumunii, Rosji, Hiszpanii, Francji, Niemczech i Chinach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl