Ekspansja Lidla w centrach handlowych

W IV kwartale 2017 roku niemiecka sieć otworzy sklep w jednym z opolskich centrów handlowych.

Lidl wynajął w galerii ok. 1850 mkw. powierzchni handlowej, którą dotychczas zajmowała inna sieć spożywcza – Delikatesy Alma. Tym samym nowy Lidl będzie jednym z większych tego typu sklepów w tym regionie. Sklep będzie stworzony w nowoczesnym koncepcie aranżacyjnym, wpisującym się w minimalistyczną stylistykę centrum handlowego. Nowy sklep będzie się wyróżniać elegancką kolorystyką i designerskim wystrojem wnętrza.

Lidl stawia na lokalizacje w centrach handlowych

W ostatnim czasie niemiecka marka poza tradycyjną ekspansją obejmującą otwarcia sklepów własnych, planuje także rozwój w centrach, galeriach i parkach handlowych. W maju 2017 roku spółka podpisała umowę najmu lokalu w centrum handlowym Quick Park w Kępnie. Otwarcie obiektu wraz ze sklepem zaplanowano na 2018 rok.

Umowę najmu operator spożywczy podpisał także z Galerią Cuprum Arena w Lubinie. Lidl zastąpi działającą dotychczas w obiekcie sieć delikatesów Alma. Nowy operator spożywczy zajmie 1451 mkw. powierzchni na poziomie 0 Cuprum Areny. Otwarcie sklepu zaplanowano w czerwcu tego roku.

Pierwszy Lidl w Polsce został otwarty w 2002 roku. Początkowo firma miała 7 sklepów (Słupca, Kościan, Poznań, Turek, Lębork, Włocławek i Bydgoszcz). Dwa lata późnej sieć świętował otwarcie setnego sklepu w naszym kraju, a w 2013 r. sieć znajdowała się już w 500 lokalizacjach. Obecnie 70 proc. obrotu w Polsce Lidl generuje dzięki sprzedaży produktów pochodzących od polskich producentów, a liczba punktów sprzedaży przekroczyła już 600.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl