Zwiększenie i uatrakcyjnienie dla klientów ekspozycji towarowej w delikatesach, to główne cele rebrandingu sklepów Organic Farma Zdrowia w centrach handlowych. W czerwcu modernizację przeszedł sklep w Krakowie. Sieć zapowiada, że rewitalizacje będą trwały naprzemiennie do końca roku

W czerwcu br. Organic Farma Zdrowia kontynuowała proces rebrandingu i rewitalizacji najstarszych delikatesów. Rewitalizację przeprowadzono w delikatesach sieci zlokalizowanych w Galerii Krakowskiej. W maju z kolei modernizację przeszedł sklep przy ulicy ul. Chmielnej w Warszawie.

Zmiany w postaci nowego logo firmy i materiałów komunikacyjnych nawiązują do włoskiego partnera spółki (od lipca 2016 r. jest nim EcorNaturaSi), a kolory zielony i oliwkowy przypominają naturalny charakter jedzenia organicznego.

– Chcemy skorzystać z doświadczenia naszego partnera, dlatego też rozpoczęliśmy proces rebrandingu. W sposób ewolucyjny będziemy wprowadzać nowe logo i nowe materiały marketingowe. Systematycznie będziemy także zmieniać wizerunek naszych sklepów – mówił Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

Organic Farma Zdrowia

Organic Farma Zdrowia S.A. to pierwsza i obecnie największa w Polsce sieć samoobsługowych Delikatesów pod nazwą Organic Farma Zdrowia z ekologiczną i pro-zdrowotną żywnością, kosmetykami i środkami higieny osobistej oraz domowej. Sieć składa się z 40 delikatesów stacjonarnych zlokalizowanych w największych miastach Polski i delikatesów on-line.

Grupa EcorNaturaSi jest numerem jeden na rynku żywności ekologicznej we Włoszech i jednym z największych podmiotów w branży w Europie. Tylko we Włoszech prowadzi ok. 500 wielkopowierzchniowych sklepów z żywnością organiczną, w których dostępnych jest 6,5 tys. produktów.