ETC Swarzedz

Do grona najemców modernizowanego ETC Swarzędz dołączy sklep sieci Smyk, oferującej odzież oraz zabawki i akcesoria dla dzieci. Marka zajmie lokal o powierzchni 510 mkw. Prace na terenie centrum weszły w finalny etap, a zwieńczy je uroczyste otwarcie obiektu po modernizacji, planowane na 7 października b.r.

Smyk to jedna z najbardziej popularnych w Polsce sieci sklepów multibrandowych, oferujących szeroki asortyment dedykowany dzieciom w wieku 0-14 lat. Wraz z takimi markami, jak Reporter Young oraz Kids, stworzą w ETC Swarzędz silną ofertę dla najmłodszych klientów. Jej ciekawym uzupełnieniem będzie specjalnie utworzona strefa dedykowana dzieciom.

Modernizacja na finiszu

Modernizacja ETC Swarzędz weszła w finalny etap. Trwa aranżacja wnętrz oraz lokali należących do najemców. Równolegle działa miasteczko handlowe oraz sklepy tymczasowe, w których najemcy nieprzerwanie prowadzą działalność. Zakończenie prac i uroczyste otwarcie ETC po przebudowie zaplanowane jest już na 7 października br.

– W chwili obecnej koncentrujemy się na pracach wewnątrz budynku. Pierwszym najemcom zostały przekazane lokale i rozpoczęto ich aranżację. Wraz z Generalnym Wykonawcą pracujemy aktualnie nad wykonaniem części wspólnych, które sprawią, że ETC Swarzędz stanie się miejscem nie tylko zakupów, ale także spotkań i spędzania czasu wolnego – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park. – Nasi klienci już jesienią będą mogli przejść się zupełnie nowymi, przestronnymi pasażami, odpocząć w miejscach relaksu, przyjść z dziećmi do dedykowanej im strefy czy zjeść posiłek w zupełnie nowej, komfortowej strefie gastronomicznej – dodaje.

W zmodernizowanym ETC Swarzędz na powierzchni 20 tys. mkw. znajdzie się 80 sklepów i punktów usługowych. Najemcami centrum będą zarówno znane, sieciowe marki, takie jak Intermarché, Diverse, Reserved, KiK, Martes Sport, Deichmann, Pepco, Vision Express, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, RTV Euro AGD, Maxi Zoo, Top Secret, Yes, Apteka Heureka czy Organic Farma, ale też lokalni przedsiębiorcy, których reprezentować będą sklepy Mine Wine, Kids, Prestige Obuwie, PANI, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Artis Flower.

W ETC Swarzędz po modernizacji powstanie także silny sektor usługowy – klienci będą mogli skorzystać m.in. z salonu fryzjerskiego i kosmetycznego, pralni czy klubu fitness. Stworzona zostanie także ciekawa i  komfortowa strefa foodcourt. Łączna powierzchnia lokali gastronomicznych w ETC Swarzędz to blisko 1150 mkw., a sektor ten reprezentują m.in. restauracje KFC, Olimp czy Don Lucci, lodziarnia Zielona Budka, cukiernia i piekarnia Piskorskioraz wiele innych. Trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są zainteresowane wynajmem lokalu w rozbudowanym ETC Swarzędz. Proces komercjalizacji centrum prowadzi grupa BOIG.

ETC Swarzędz to miejsce, które od prawie 25 lat jest dla lokalnej społeczności miejscem silnie zakorzenionym w tradycjach zakupowych i zarazem jednym z najstarszych obiektów handlowych w Wielkopolsce. Za modernizację centrum odpowiada spółka joint venture, utworzona przez Grupę Capital Park oraz Akron Group.