Lidl powiększa sieć sprzedaży

Lidl Polska otworzyła trzy nowe dyskonty. 20 lipca br. otwarte zostały sklepy w Łodzi, Lubinie i Zakopanem.

W Łodzi Lidl otworzył swój 15. sklep w mieście, tym razem przy ul. Pabianickiej. Dyskont ma 1,4 tys. mkw. powierzchni. Tego samego dnia Lidl dołączył do grona najemców Cuprum Arena w Lubinie, gdzie zajął lokal o powierzchni 800 mkw.  To trzeci sklep sieci w tym mieście. Marka zadebiutowała też w Zakopanem otwierając pierwszy sklepy przy ul. Juliusza Zborowskiego. Oferta sieci dostępna jest dla klientów w lokalu o powierzchni 800 mkw.

W maju z kolei spółka Lidl Polska podpisała umowę najmu lokalu w centrum handlowym Quick Park w Kępnie. Otwarcie obiektu wraz ze sklepem zaplanowano na 2018 rok.

Lidl Polska

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30 XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70 XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 10 tys. sklepów tej marki.

Pierwszy Lidl w Polsce został otwarty w 2002 roku. Początkowo firma miała 7 sklepów (Słupca, Kościan, Poznań, Turek, Lębork, Włocławek i Bydgoszcz). Dwa lata późnej sieć świętował otwarcie setnego sklepu w naszym kraju, a w 2013 r. sieć znajdowała się już w 500 lokalizacjach. Obecnie 70 proc. obrotu w Polsce Lidl generuje dzięki sprzedaży produktów pochodzących od polskich producentów, a liczba punktów sprzedaży przekroczyła już 600.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl