Rośnie sieć sprzedaży Bafra Kebab

– Otworzyliśmy kolejne mobilne punkty sprzedaży sieci Bafra Kebab. Przyczepy gastronomiczne pojawiły się przy galeriach w Suwałach i Kielcach – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Marcin Olesiak, właściciel sieci Bafra Kebab. Obecnie sieć liczy 22 punkty, a do końca roku ma urosnąć do 45.

Otwierając pierwszy punkt sprzedaży Bafra Kebab właściciele kierowali się rosnącą popularnością dania rodem z Bliskiego Wschodu i coraz większymi wymaganiami polskich konsumentów. – Początki ekspansji nie były łatwe, ponieważ zarządcy centrów handlowych nie patrzyli przychylnie na nasz koncept. Tego typu budki z jedzeniem kojarzyły się negatywnie, raczej z mało atrakcyjną przyczepą z kebabem. My jednak odeszliśmy od konceptu zwykłych przyczep dopracowując do perfekcji nasz projekt – mówi Marcin Olesiak, właściciel sieci.

Przyczepy Bafra Kebab wykonane są z wysokogatunkowych materiałów z użyciem wielu uszlachetnień. Prezentują się bardzo nowocześnie, co doceniają najbardziej wymagający klienci. Swoim wyglądem harmonizują z estetyką galerii handlowych, w pobliżu których są zlokalizowane.

Przybywa nowych punktów

Sieć sprzedaży Bafra Kebab stale rozrasta się o nowe punkty sprzedaży. – Zarządcy sami proponują nam wejście na teren swoich obiektów, bo wiedzą, że przyciągamy klientów z trafficu. Otwierając nasze punkty sprzedaży na zewnątrz galerii, wynajmujemy do tej pory niewykorzystaną przestrzeń w centrum, co jest dodatkowym zyskiem dla obiektu i jej właścicieli – mówi właściciel sieci.

Koncept Bafra Kebab rozwijany jest w formacie franczyzowym. Powodzenie tego rodzaju biznesu w dużej mierze zależy od atrakcyjnej lokalizacji, która zagwarantuje duży ruch o stałym natężeniu przez cały rok. –  Wszystkie te warunki spełniają lokalizacje przy centrach handlowych, ponieważ zapewniają stały przepływ klientów od rana do wieczora przez 7 dni w tygodniu, a tym samym pozwalają zmaksymalizować wyniki finansowe punktu – mówi Marcin Olesiak.

Bafra Kebab, Kołacz na Okrągło i Lodolandia to marki należące do spółki Sweet Gallery. Największą i najszybciej rozwijającą się sieć gastronomiczną street food w Polsce założyło trzech wspólników, finansistów, którzy doświadczenie w biznesie zdobyli pracując w korporacjach. Do końca 2017 roku sieć będzie liczyła 420 punktów sprzedaży, a w 2018 roku urośnie do 620 punktów.

Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab to street food partnerzy jesiennej edycji Shopping Center 2017 CEE Edition. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl