Wrocław Fashion Outlet sięga po zagranicznych klientów

Nie tylko mieszkańcy Wrocławia i okolicznych miejscowości ale też turyści i goście zagraniczni chętnie odwiedzają Wrocław Fashion Outlet. Można tam połączyć przyjemność zakupów z outletowymi cenami, które w trakcie letnich wyprzedaży sięgają w sklepach do – 80 proc.

– Wrocław to jedno z najprężniej rozwijających się miast w tej części Europy, dlatego prowadząc jeden z największych tego rodzaju obiektów w Polsce południowo-zachodniej chcemy promować nie tylko ideę smartshoppingu ale pokazać naszym klientom, że również marki premium można kupić w stolicy Dolnego Śląska w bardzo atrakcyjnych cenach – wyjaśnia Jorge Loconsole, dyrektor marketingu VIA Outlets.

– Odkąd zarządzamy wrocławskim outletem obserwujemy rosnące zainteresowanie zakupami znanych polskich i światowych marek. Co ważne, stawiamy na wiele akcji prosprzedażowych, którymi zachęcamy do zakupów także klientów z różnych odległych części województwa dolnośląskiego oraz pobliskiej Opolszczyzny i południowej Wielkopolski. Oferujemy im możliwość zakupów w przyjaznym otoczeniu w najatrakcyjniejszych cenach w okolicy. To przekłada się nie tylko na rosnącą liczbę odwiedzających centrum, wzrost o 8 proc. w stosunku do ubiegłego roku, ale także większą rozpoznawalność marki oraz liczbę powracających klientów – dodaje  Jorge Loconsole.

Projekty marketingowe skierowane do obcokrajowców

Największe centrum outletowe w najbliższym czasie nie zamierza się koncentrować wyłącznie na klientach z Polski. Jedną z istotnych grup dla centrum są także turyści i goście, którzy odwiedzają Wrocław w celach biznesowych. – Nadchodzące miesiące to intensywny czas dla nas i naszych projektów marketingowych. Jedną z nowych kluczowych inicjatyw jest implementacja programu dedykowanego gościom zagranicznym oraz innowacyjny program lojalnościowy dla mieszkańców Wrocławia i okolic – wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet. Prowadzone są także zaawansowane rozmowy dotyczące wynajmu powierzchni z kolejnymi brandami modowymi – ze szczególnym naciskiem na segment premium.

Wrocław Fashion Outlet, ulokowany w pobliżu lotniska, to jedyna nieruchomość komercyjna o charakterze outletowym w Polsce południowo-zachodniej, posiadająca tak szeroką ofertę. To 15 800 m kw. powierzchni handlowej z prawie 100 sklepami i restauracjami, między innymi z takimi brandami jak Adidas, Guess, Marc O’Polo, Nike, Tommy Hilfiger oraz Calvin Klein. Obiekt jest odwiedzany rocznie przez ponad 2 800 000 klientów.

Właścicielem Wrocław Fashion Outlet jest fundusz Via Outlets powstały w 2014 roku. Jego głównymi partnerami są holenderski fundusz emerytalny zarządzający aktywami APG oraz UK REIT Hammerson plc. Partnerami operacyjnymi Spółki są Value Retail – specjalizująca się w zarządzaniu centrami outletowymi oraz Meyer Bergman – zarządca inwestycyjny nieruchomościami handlowymi. Od czasu utworzenia spółki joint venture, Via Outlets posiada dziesięć nieruchomości w ośmiu krajach europejskich o łącznej powierzchni najmu niemal 393 000 mkw., w ramach których działa niemal 1 000 sklepów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl