Lidl dołączył do programu Karty Dużej Rodziny

Sieć Lidl wspiera rodziny wielodzietne wprowadzając dla nich liczne promocje. Dodatkowo dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny Lidl przygotował specjalne rabaty.

Związek Dużych Rodzin 3Plus jest partnerem społecznym Shopping Center Forum CEE Edition.

Do partnerskiego grona Karty Dużej Rodziny dołączył Lidl, który już po raz kolejny w tym roku oferuje specjalne promocje dla posiadaczy karty we wszystkich swoich sklepach w Polsce. W ramach akcji, w terminie od 1 sierpnia do 30 września 2017 r., każdy posiadacz Karty Dużej Rodziny otrzyma dodatkowo rabat w wysokości 10 proc. kupując: świeże owoce i warzywa z Ryneczku Lidla, chleby i bułki Chrupiące z Pieca, artykuły chemiczne marki W5, nabiał Pilos, wody Saguaro, słoiczki dla dzieci marek Bobovita, Bebiprima i Hipp.

Pomoc rodzinom wielodzietnym

Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny to system zniżek dla rodzin wielodzietnych. Przysługuje niezależnie od dochodu rodzinom z przynajmniej trójką dzieci. Program jest realizowany przez Związek Dużych Rodzin Trzy Plus przy wsparciu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz firm oferujących rodzinom specjalne rabaty i tym samym będących partnerami programu.

– Zależy nam, żeby zniżki w ramach Karty Dużej Rodziny były realnym wsparciem. Rabat przydzielany w sklepach, gdzie rodziny robią duże codzienne zakupy to spora ulga dla domowego budżetu. Liczę na to, że kolejne duże sieci sklepów dołączą do programu i będą wspierać rodziny wielodzietne – powiedziała Elżbieta Rafalska, minister rodziny, pracy i polityki społecznej.

Do tej pory wydano ponad 1,8 mln Kart dla 391,7 tys. rodzin wielodzietnych. Zniżki oferuje ponad 2,5 tys. firm i instytucji.

Ponad 600 sklepów Lidl

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30 XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70 XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 10 tys. sklepów tej marki.

Pierwszy Lidl w Polsce został otwarty w 2002 roku. Początkowo firma miała 7 sklepów (Słupca, Kościan, Poznań, Turek, Lębork, Włocławek i Bydgoszcz). Dwa lata późnej sieć świętował otwarcie setnego sklepu w naszym kraju, a w 2013 r. sieć znajdowała się już w 500 lokalizacjach. Obecnie 70 proc. obrotu w Polsce Lidl generuje dzięki sprzedaży produktów pochodzących od polskich producentów, a liczba punktów sprzedaży przekroczyła już 600.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl