W trakcie VIII Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych, organizowanego przez JLL, zebrano rekordową kwotę 379 210 zł wraz z darowiznami od anonimowych darczyńców, które wpłynęły na konto Fundacji już po zakończeniu turnieju. Patronat medialny nad turniejem objął m.in. portal Retailnet.pl i Shopping Center Poland Magazine.

Najwyższą w historii Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych kwotę 379 210 zł udało się zebrać w trakcie ósmej edycji imprezy, która odbyła się 3 sierpnia w warszawskim klubie La Playa Music Bar. Padały też inne rekordy – na boiskach zagrało 48 drużyn i 336 zawodników, a w całym wydarzeniu wzięło udział ok. 1,5 tys. osób. Zwyciężyła firma MLP, a na podium stanęły również zespoły Skanska i BNP Paribas Real Estate.

Szczytny cel

Czek na kwotę 369 210 zł z rąk Tomasza Trzósło, Dyrektora Zarządzającego JLL w Polsce, odebrał Tomasz Osuch, Prezes Fundacji Spełnionych Marzeń. Dodatkowo, na konto Fundacji wpłynęło 10 tys. zł od anonimowych darczyńców już po zakończeniu turnieju. Wszystkie środki pozyskane z rejestracji drużyn, aukcji przedmiotów od sponsorów, indywidualnych datków i anonimowych wpłat zostaną przeznaczone na zakup sprzętu medycznego stosowanego w leczeniu chorób nowotworowych u najmłodszych. Pomoc obejmie podopiecznych Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego im. Prof. Dr St. Popowskiego w Olsztynie, Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego im. Prof. Antoniego Gębali w Lublinie oraz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego / Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach.

– Dziękujemy wszystkim partnerom, sponsorom, osobom biorącym udział w aukcji za ich zaangażowanie i wspaniałą współpracę, a drużynom siatkarskim za wielkie sportowe emocje na boisku. Każdego roku dołącza do akcji coraz więcej firm, drużyn i zawodników, dzięki czemu udaje nam się zebrać coraz wyższe kwoty dla potrzebujących. W dotychczasowych ośmiu edycjach przekazaliśmy blisko 1,56 mln zł na rzecz podopiecznych różnych fundacji. Możemy być wszyscy – cała branża nieruchomości i nie tylko – dumni z takiego wyniku. Nie spoczywamy jednak na laurach i gramy dalej w szczytnym celu – mówi Tomasz Trzósło, Dyrektor Zarządzający JLL w Polsce.

W tegorocznej edycji zagrało 48 drużyn złożonych z przedstawicieli takich firm jak: Adgar Poland, Allen & Overy, APSYS, Atrium, AXI Immo, Baker & McKenzie, Bird & Bird, BNP Paribas, BSC Real Estate Advisors, CBRE, Colliers, Cromwell Property Group, Cushman & Wakefield, Dekada/BOIG, Dentons, ECE, Echo Investment, FBSerwis, Ghelamco, Go4Energy, Goodman, Greenberg Traurig, Griffin, GTC, HB Reavis, Heitman, ING, JLL, Knight Frank, Metro Properties, MLP Group, NAI Estate Fellows, Neinver, Nuvalu, Panattoni Europe, Polski Holding Nieruchomości S.A., Prologis, PZU, Rockcastle, Savills, SEGRO, Skanska, Torus, TPA Poland, TriGranit, Unibail-Rodamco, White Star Real Estate oraz Xcity Investment.

Sponsorami VIII Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych były: Barika, Berlin Hyp, GOART Pracownia Reklamy, Hilton Warsaw, House of Tudor, La Playa Music Bar, Medicover, Mellov, Przedszkole Pomarańczowa Ciuchcia, Prime Property Marketing, Stewart Title Limited, STIXX Bar & Grill, Wineonline oraz The Westin Warsaw.