makarun

Wakacje to czas intensywnej ekspansji dla sieci gastronomicznej Makarun. W ostatnim czasie spółka otworzyła dwa nowe lokale.

Marka, poszukująca lokali handlowych, zarówno w galeriach i centrach handlowych, jak i atrakcyjnych punktów przy ulicach, ostatnio zadebiutowała w Poznaniu oraz w Bielsku-Białej.

– Otwarcie punktu w stolicy Wielkopolski pozwoliło nam osiągnąć magiczną liczbę 20. restauracji w Polsce i tym samym zrealizować kolejny z zaplanowanych na ten rok celów – wyjaśnia Przemysław Tymczyszyn.

Nowy lokal pod szyldem Makarun zyskał także Śląsk. Kolejny punkt sieci otwarto w galerii w Bielsku-Białej. Jest to już 24 lokal marki w Polsce, 5. prowadzony w centrum handlowym.

– O potencjale tego rynku świadczy obecność w Bielsku – Białej przedstawicielstw wielu międzynarodowych marek, stosunkowo niski wskaźnik bezrobocia i imponująca liczba zarejestrowanych podmiotów gospodarczych. Miasto jest też jednym z najprężniej działających ośrodków kulturalnym na Śląsku, które przyciąga turystów z różnych rejonów Polski i Świata. Wydarzenia typu Bielska Zadymka Jazzowa są przecież znane wszystkim z nas – wyjaśnia Karol Kożusznik, Zastępca Kierownika Działu Obsługi franczyzy Makarun.

Ekspansja Makarun w Polsce i za granicą

W każdym z lokali Makarun serwowane są makarony z oryginalnymi sosami w formie „take away”. Sieć taką formę sprzedaży włoskich dań zaoferowała jako pierwsza w Polsce oferując wysokiej jakości potraw w atrakcyjnej cenie. Sieć wyróżnia także pełna mobilność. Ekspansja jest z kolei prowadzona w oparciu o system franczyzowy i jak podkreśla zarząd marki, cały czas istnieje możliwość dołączenia do sieci.

– Rozmowy na ten temat wciąż są prowadzone. Dobre lokalizacje często znikają z dnia na dzień, a zatem z nawiązaniem kontaktu nie należy przesadnie zwlekać – dodaje Marcin Szworak.

Makarun w Polsce prowadzi sieć ponad 20 lokali. W ostatnim czasie zarząd spółki podjął decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy lokal otwarto w Niemczech.