Po wymianie operatora spożywczego i wzmocnieniu sektora obuwniczego w Galerii Cuprum Arena w Lubinie przyszedł czas na uatrakcyjnienie sektora modowego.

Do grona najemców obiektu w pierwszej połowie sierpnia tego roku dołączyły Guess i By O La La. Salon Guess zajął 212 mkw. powierzchni, a By O La La 73 mkw.

– Amerykańska marka Guess została gorąco przyjęta przez klientów naszej galerii już w pierwszym tygodniu od otwarcia sklepu. Jest to bowiem pierwszy w regionie salon tej marki. Na klientów czekają nie tylko najnowsze kolekcje marki, ale także szereg akcesoriów od torebek po buty czy biżuterię – mówi dla Retailnet Karol Semik, dyrektor ds. komercjalizacji w spółce Cuprum Arena.

Rekomercjalizacja w centrum Cuprum Arena

Dodatkowo, również w pierwszym tygodniu sierpnia w obiekcie otwarto lokal znanej polskiej marki By O La La. Sklep działa na pierwszym piętrze galerii. Otwarcia obu butików to efekt procesu rekomercjalizacji, który przeprowadzono w obiekcie.

– Obecnie możemy pochwalić się doborowym gronem najemców. Poza mocnym segmentem modowym w galerii oferujemy szereg usług, a także salony obuwnicze, jubilerskie, drogerie. Kompaktową ofertę szytą na miarę miasta i regionu uzupełniają sieci gastronomiczne – podsumowuje Karol Semik.

Galeria Cuprum Arena ma ponad 34 tys. mkw. powierzchni. Obiekt to wielofunkcyjne centrum handlowo-rozrywkowe, kulturalne i biurowe.

Galeria Cuprum Arena w Lubinie i Korona Kielce zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku 4.6