Jak w procesie zakupowym Homo Sapiens zmienia się w Emo Sapiens a gorące emocje zastępują chłodne kalkulacje? Emocje na zakupach będą jednym z tematów poruszanych podczas Shopping Center Forum 2017 CEE Edition. Badania neuronaukowe przybliży prof. Rafał Ohme z firmy Neurohm.

– Żeby stworzyć coś bardziej wyrafinowanego, opartego na wyższych emocjach, niezbędne jest sięgnięcie po zaawansowane metody badawcze. Trzeba przyjrzeć się emocjom klientów przez lupę, a nie gołym okiem. My takie narzędzie posiadamy – mówi w rozmowie z Retailnet.pl prof. Rafał Ohme, założyciel międzynarodowej firmy badawczej Neurohm oraz szkoleniowej Inemo.

Nowoczesne metody badawcze

Prof. Rafał Ohme w trakcie prezentacji na Shopping Center Forum przeanalizuje emocje towarzyszące człowiekowi na zakupach i przedstawi badania neuronaukowe umożliwiające dotarcie do prawdziwych doświadczeń emocjonalnych, a nie tylko zracjonalizowanych deklaracji kupujących. Przybliży także przełomową technologię IMPLICIT pozwalającą odkryć prawdziwe emocje, stojące za decyzją kupującego. Na konkretnych przykładach zobrazuje działania neuronauki w praktyce w kontekście branży retail.

– Dzięki nowoczesnym metodom badawczym sieci handlowe mają już możliwość dotarcia do prawdziwych opinii i potrzeb konsumentów – uważają Anna Szydło, p.o. dyrektor Działu Analiz oraz Sylwia Sobiesiak, analityk Działu Analiz, Neurohm.

Zwieńczeniem Forum będzie panel dyskusyjny poświęcony zagadnieniu centrów handlowych w dobie rewolucji technologicznej. Poza prof. Rafałem Ohme, wezmą w nim udział Witold Podgórski, Product Manager, Comarch; Robert Pełka, Prezes Zarządu, Marro; Łukasz Aranowski, Członek Zarządu oraz Jakub Folczak, New Business Director, Opcja.pl a także Piotr Naszkowski, Członek Zarządu IPP Sp. z o.o./ Dyrektor Pionu Systemów Teleinformatycznych.

Shopping Center Forum odbędzie się w dniach 27-28 września br. w Warszawie. Firma Neurohm jest partnerem merytorycznym targów.