Lidl startuje z nową aplikacją mobilną

Lidl zaprezentował klientom nową aplikację mobilną na iOS oraz system Android. Nowe funkcje, które zaproponowano to m.in. możliwość zaplanowania zakupów czy znalezienia najbliższego sklepu.

Z aplikacją Lidl klienci mogą teraz dokładnie zaplanować swoje zakupy, sprawdzić godziny otwarcia sklepu oraz przeglądać najnowsze oferty i gazetki.

Wyszukiwarka produktów

Szukanie konkretnego produktu z oferty jeszcze nigdy nie było takie proste – zapewniają przedstawiciele sieci. Aplikacja umożliwia bowiem wyświetlenie wyników wyszukiwania w formie przejrzystej listy. Wystarczy jeden ruch, by dowiedzieć się więcej o interesującym klienta produkcie.

Dzięki aplikacji Lidl, znalezienie sklepu sieci jest teraz bardzo ułatwione. Aplkacja wyświetla bowiem sklepy znajdujące się w pobliżu lokalizacji klienta. Funkcja ta działa również za granicą, dzięki czemu klienci nawet na wakacjach bez problemu kupią swoje ulubione produkty.

Gazetki Lidla i lista zakupów

Gazetki reklamowe Lidla, które do tej pory były dystrybuowane wyłącznie w placówkach sieci teraz znajdują się w wersji online. Aplikacja daje możliwość poznania także najnowszych promocji i superokazji

Dodatkową funkcją aplikacji jest także od teraz możliwość planowania zakupów. Każdy dodany do wirtualnego koszyka produkt znajduje się na przejrzystej liście, dzięki czemu jest widoczny na pierwszy rzut oka.

Przypomnijmy, niemiecki dyskonter od pewnego czasu zapowiada już, że kanał online ma stanowić ważny element strategii całej firmy. Sklep internetowy sieci działa już na rynku niemieckim, belgijskim i holenderski. Obecnie sieć umożliwia płatności telefonem oraz oferuje mobilną grę wspierającą sprzedaż. W Polsce sieć nie prowadzi w tej chwili sprzedaży przez internet. Pierwszy Lidl w Polsce został otwarty w 2002 roku. Obecnie liczba sklepów przekroczyła 600.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl