Znana marka odzieżowa sięga po outsourcing usług logistycznych

HubStyle S.A., właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, podjął decyzję o outsourcingu operacji logistycznych. Obsługę swoich zamówień powierzy Omnipack, operatorowi logistycznemu z dedykowanymi usługami dla eCommerce.

– Nawiązanie relacji z doświadczonym partnerem umożliwi swobodne skalowanie naszych procesów logistycznych, co jest kluczowe w zapewnieniu dynamicznych wzrostów – informuje Wiktor Dymecki, Członek Zarządu ds. Finansowych Hubstyle S.A.

HubStyle prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepów typu pop-up, multi-showroomu oraz przede wszystkim sklepu internetowego.

Pełen zakres usług logistycznych

Omnipack będzie odpowiedzialny za pełną obsługę zamówień, w tym także zwrotów. Serwis obejmie tradycyjne wysyłki kurierskie, dostawy same day, odbiory osobiste, a także wymianę produktów pomiędzy magazynem, a showroomem w Warszawie. Za integrację IT odpowiedzialny jest Way2Send, który wykona pełną komunikację pomiędzy systemami. Obejmie ona także zarządzanie dostawami oraz automatyczną obsługę kartotek produktowych, co przy częstym wprowadzaniu nowych modeli asortymentu ma szczególne znaczenie.

– Branża fashion jest jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju. Mamy już w portfolio sklepy z tego segmentu, współpracujemy ze spółką Esprit Poland Retail, a niedawno zakończyliśmy integrację z platformą showroom.pl. Podpisanie umowy na obsługę Sugarfree i Cardio Bunny to kolejny krok w budowaniu naszej pozycji ekspertów od eCommerce branży odzieżowej – wyjaśnia Rafał Szcześniewski, Dyrektor Zarządzający Omnipack sp. z o.o.

Nowa strategia rozwoju

W marcu 2017 r. HubStyle zaktualizował strategię Grupy, ze względu na konieczność dostosowania celów średnio i długoterminowych do aktualnie obserwowanych uwarunkowań rynkowych. W wyniku przeprowadzonych analiz Zarząd zdecydował o kontunuowaniu działań zmierzających do dalszego, intensywnego rozwoju segmentu sprzedaży odzieży, opartego o marki własne, przede wszystkim dzięki sprzedaży online.

HubStyle będzie koncentrował się na markach Sugarfree i Cardio Bunny, które charakteryzują się dynamicznym trendem wzrostowym. Władze Spółki zapowiedziały, że brandy te będą dalej rozwijane dzięki poszerzeniu głębokości i szerokości oferty produktowej, działaniom marketingowym zwiększającym rozpoznawalność marek, wprowadzaniu dalszych funkcjonalności i ułatwień dla klientów. Strategia zakłada również rozwój skalowalnej infrastruktury e-commerce według najlepszych praktyk na rynku, w celu poprawy efektywności i kluczowych wskaźników biznesowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl