scf 2017 cee

Tylko do dziś przedstawiciele branży retail, którzy chcą wziąć udział w Shopping Center Forum 2017 CEE Edition, mają okazję skorzystać z preferencyjnych warunków zakupu kart wstępu. Czwartek jest ostatnim dniem, w którym można kupić karty wstępu po niższej cenie.

SCF 2017 CEE Edition odbędzie się 27-28 września w Centrum Konferencyjnym Expo XXI w Warszawie. W Forum weźmie udział 1,5 tys. uczestników i 450 sieci handlowych. Zaprezentowanych zostanie ponad 300 projektów handlowych.

Wśród wystawców tej edycji SCF są już m.in.: Acteeum Group, AmRest, Apsys, Atrium, Balmain, NEPI Rockcastle, BOIG, Carrefour, CBRE, Colliers International, Cuprum Arena, C&W, ECC Real Estate, ECE, Echo Investment, Gemini Holding, GTC, Galeria Hosso, IKEA Centres, Immochan, TREI, Immofinanz, IMS, JLL, KiK, Klepierre, Knight Frank, Master Management Group, Mayland, Multi, Napollo, Neinver, New Amsterdam, PKP i wielu innych.

Panele dyskusyjne

Jesienna edycja Forum to przestrzeń targowo-networkingowa i cześć konferencyjna poświęcona najważniejszym wyzwaniom, przed którymi stoi rynek. W tym roku głównymi tematami konferencji będą m.in.: rynek powierzchni handlowych w regionie Europy Środkowej i Wschodniej – warunki ekspansji sieci handlowych, oferta rozrywkowa w centrach handlowych przyszłości, Asset Management w dobie rosnącej konkurencji – strategiczne i operacyjne wyzwania w obszarze rynku centrów handlowych.

Głównym tematem rozmów będzie, jak zawsze, komercjalizacja obiektów handlowych, ale Forum to także miejsce spotkań z dostawcami nowoczesnych technologii i usług dla centrów handlowych i sieci handlowych.

Partnerami jesiennej edycji są: Colliers, CBRE, Deichmann, Comarch, AmRest, Starbucks, CREAM, Echo, Marro, Lodolandia, Opcja.pl, Idea Projekt Produkt, Związek Dużych Rodzin Trzy Plus i Neurohm.