scf-2017-cee-aplikacja

W tym tygodniu zostanie uruchomiona aplikacja mobilna Shopping Center Forum 2017 CEE Edition. Dostęp do aplikacji będą miały osoby, które dokonały rejestracji na SCF 2017.

Aplikacja mobilna Shopping Center Forum to nowoczesna platforma marketingu dla partnerów, uczestników i wystawców Forum w formie biznesowego portalu społecznościowego. Dzięki niej można zapoznać się z pełną listą uczestników SCF, wysyłać prywatne wiadomości oraz budować i zarządzać własną agendą spotkań.

Dostęp do aplikacji będą miały tylko osoby, które dokonały rejestracji i zakończyły proces rejestracji (płatności) na SCF 2017. Aplikacja zostaje uruchomiona w ciągu 24 godzin od momentu zakupu karty wstępu. W przypadku rejestracji na Forum w późniejszym terminie czas uruchomienia aplikacji może się wydłużyć.

Aplikację Evigo App można pobrać z App Store, Google Play lub skorzystać z wersji HTML5, którą można uruchomić w dowolnej przeglądarce internetowej.

Po pobraniu aplikacji i rejestracji uczestnicy Forum dostają dostęp do informacji dotyczących wydarzenia, kontakt do wszystkich osób obecnych na SCF oraz do szczegółowych danych takich jak plan imprezy czy wydarzeń towarzyszących – Welcome Mixer i After Party.

Podczas zeszłorocznej edycji Shopping Center Forum za pomocą aplikacji wysłano ponad 10 tys. e-maili oraz umówiono kilkaset spotkań.

Jesienna edycja Shopping Center Forum to przestrzeń targowo-networkingowa i konferencja poświęcona najważniejszym wyzwaniom, przed którymi stoi obecnie branża centrów handlowych w Polsce i w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Głównym tematem rozmów będzie komercjalizacja obiektów handlowych, ale w ramach paneli konferencyjnych pojawią się także wątki związane z ofertą rozrywkową w centrach handlowych przyszłości oraz Asset Managementem.

W Shopping Center Forum 2017 CEE Edition weźmie udział 1,5 tys. uczestników, w tym ok. 450 przedstawicieli sieci handlowych. Zaprezentowanych zostanie ponad 300 projektów. Forum odbędzie się już 27-28.09.2017 w Expo XXI w Warszawie.