Outlet Center Bydgoszcz
Outlet Center Bydgoszcz

W Bydgoszczy powstaje pierwszy, sieciowy  obiekt outletowy o charakterze regionalnym. Jego otwarcie planowane jest w marcu 2018 roku. Będzie to  pierwszy obiekt Grupy Outlet Center, który zostanie oddany do użytku po zmianach wizerunkowych i zarządczych.

Outlet Center Bydgoszcz swoim klientom zaoferuje bogatą ofertę handlową. Klienci mogą  liczyć również na  zróżnicowaną ofertę gastronomiczną. Obiekt zostanie zaprezentowany podczas Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku 3.4

– Otwierając już czwarty z naszej sieci, a pierwszy  w Bydgoszczy obiekt outletowy z prawdziwego zdarzenia, chcemy promować nie tylko ideę smart shoppingu lecz również pokazać klientom, że mogą kupić znane marki w jeszcze niższych cenach – mówi dla Retailnet Magdalena Bandurska, dyrektor leasingu w Spółce Outlet Center, która wchodzi w skład grupy deweloperskiej ADV Por Property Investment.

Lokalizacja Outlet Center Bydgoszcz

Obecnie w Bydgoszczy dominują tradycyjne centra handlowe. Eksperci z rynku, a przede wszystkim mieszkańcy miasta, dostrzegają luki w inwestycjach o profilu wyprzedażowym. Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Grupy Outlet Center, mieszkańcy oczekują nowej inwestycji – 85 proc. ankietowanych  deklaruje zapotrzebowanie na tego typu centrum.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom Grupa Outlet Center dołożyła wszelkich starań, by znaleźć w Bydgoszczy lokalizację, która jest niewątpliwą siłą projektu i spełni wymagania najbardziej wymagających klientów. Outlet Center Bydgoszcz zlokalizowany jest przy ulicy Fordońskiej – jednej z głównych arterii komunikacyjnych  miasta a jednocześnie komunikacyjnej arterii łączącej Bydgoszcz z Toruniem. Bliskość pozostałych dróg wylotowych pozwoli na  dogodny dojazd również mieszkańcom  innych miast województwa kujawsko–pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Inwestycja swoim zasięgiem obejmuje ponad 2 mln mieszkańców regionu.

Projekt zlokalizowany jest  w pobliżu sklepu IKEA, hipermarketu Auchan oraz salonu meblowego Black Red White, które generują liczną grupę klientów. Outlet Center Bydgoszcz uzupełni już istniejącą przestrzeń handlową o ofertę modową, zaspokajając tym sam potrzeby młodych rodzin, które licznie zasiedlają szybko rozwijającą się dzielnicę. To także dla nich powstaje miejsce zabaw dla dzieci, w którym rodzice z najmłodszymi będą mogli odpocząć po udanych zakupach.

– Idąc śladem naszych wcześniejszych inwestycji  w otoczeniu naszego Centrum pojawią się również nowe obiekty znanych sieci handlowych z obszaru wyposażenia wnętrz, DIY oraz operator spożywczy. To jeszcze jeden atut przemawiający za planowaniem spędzania czasu w Outlet Center Bydgoszcz, które już teraz zapowiada intensywne działania promocyjne, jak i propozycje rozrywkowe dedykowane dla mieszkańców miasta. Bieżąca oferta handlowa centrum będzie wspierana przez liczne eventy, akcje pro sprzedażowe oraz imprezy o charakterze regionalnym – dodaje Magdalena Bandurska.

Ponad 100 sklepów outletowych

Outlet Center Bydgoszcz będzie nowoczesną przestrzenią handlową i jedynym sieciowym obiektem outletowym w regionie. Na powierzchni ponad 13 tys. mkw. klienci będą mieli do dyspozycji ponad 100 marek – modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz – a także punkty gastronomiczne, usługowe oraz rozrywkowe. Najemcy dostrzegają potencjał obiektu – aktualnie prowadzone są finalne negocjacje kolejnych umów najmu. Swoje sklepy otworzą tu takie marki jak m.in.: Adidas/Reebok/New Balance, Only, Home & Cook, Dajar, Kubenz, Puma, Monnari oraz wiele innych. – Cieszy nas, że znane marki potwierdzają swoje zainteresowanie Outlet Center Bydgoszcz. Mieszkańcy regionu niewątpliwie czekają na powstanie obiektu oferującego produkty rozpoznawalnych marek w atrakcyjnych cenach – mówi Magdalena Bandurska. Słusznie oczekują, że podobnie jak w innych centrach outletowych w kraju, także w Outlet Center Bydgoszcz będzie można liczyć na nawet o 70 proc. niższe ceny niż w tradycyjnych centrach handlowych.

Outlet Center w budowie

Grupa Outlet Center jest w trakcie istotnych z punktu widzenia wizerunkowego i biznesowego zmian. Outlet Center Bydgoszcz to pierwszy obiekt, który zostanie oddany do użytku po wprowadzeniu nowej strategii marketingowej. Unikatowa linia kreatywna obejmie także obiekty w Lublinie, Białymstoku i Cieszynie. Celem tych działań jest zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku lokalnym.

– Prace budowlane przy naszym centrum w Bydgoszczy są już zaawansowane. Uznaliśmy, że to doskonały moment na odświeżenie naszego brandingu. W tworzeniu strategii, którą poprzedziły badania marketingowe, braliśmy pod uwagę m.in.: potrzebę dostosowania się Outlet Center do zmieniających się potrzeb i zachowań konsumentów oraz zmian na lokalnych rynkach centrów handlowych. W codziennych działaniach ma się to przede wszystkim przełożyć na odwiedzalność Centrum i budowanie lojalności klientów – mówi Magdalena Bandurska. Zmiany w komunikacji marketingowej Outlet Center to początek transpozycji, którą spółka chce wprowadzić we wszystkich centrach outletowych. Jeszcze w tym roku przeprowadzona zostanie wspomniana zmiana strategii marketingowej, jak i kierunku zarządzania.

ADV Por Property Investment

Spółka Outlet Center z obiektami  handlowymi w Lublinie, Białymstoku oraz parkiem handlowym w Cieszynie wchodzi w skład Grupy deweloperskiej  ADV Por Property Investment. Grupa posiada również w swoim portfolio m.in. budynek biurowy The Tides, zlokalizowany przy Bulwarach Wiślanych w Warszawie. Aktywność Grupy obejmuje także budownictwo mieszkaniowe skoncentrowane na wysokiej jakości osiedlach  willowych. W przyszłym roku Grupa odda do użytku Outlet Center w Bydgoszczy oraz już planuje rozpoczęcie budowy kolejnego obiektu z sieci Outlet Center tym razem w Warszawie. Centra inwestora rokrocznie odwiedza średnio ponad 4 miliony klientów.

Wszystkie projekty Outlet Center będzie można obejrzeć podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku 3.4