– Wkrótce otworzymy cztery nowe salony firmowe Jean Louis David. Dwa z nich pojawią się we Wrocławiu, a po jednym otworzymy w Krakowie i Gdańsku – mówi dla Retailnet.pl Aldona Wąchocka, koordynator ds. szkoleń i wizerunku marki.

Grupa Provalliance Poland kontynuuje rozwój sieci salonów Jean Louis David. W październiku otwarte zostaną salony w dwóch nowych lokalizacjach, we Wrocławiu i w Krakowie. 18. października br. marka dołączy do grona najemców CH Wroclavia, gdzie zajmie powierzchnię 69  mkw. Z kolei 26. października br. pierwszych gości powita w nowootwartym salonie o powierzchni 58 mkw. w krakowskim CH Serenada.

Na 2 listopada br. z kolei zaplanowane jest otwarcie 126-metrowego salonu w CH Magnolia Park we Wrocławiu. W planach jest także wzbogacenie tenat mixu Galerii Bałtyckiej, w której salon Jean Louis David zajmie powierzchnię 102 mkw.

Ekspansja sieci

Sieć Jean Louis David rozwijana jest głównie w prestiżowych centrach handlowych w największych miastach kraju. Optymalną powierzchnią są salony w granicach 60‒80 mkw. W planach spółki jest otwarcie salonu m.in. w Galerii Echo Katowice. Na koniec roku sieć ma liczyć w sumie 70 lokalizacji.

Marka Jean Louis David powstała we Francji w latach 60. XX wieku. Oferta skierowana jest do osób o wysokich wymaganiach, które poszukują luksusowych usług. Za rozwój sieci w Polsce odpowiada Provalliance Poland Sp. z o.o.