Galeria Północna SCF 2017 CEE wystawca

Najnowsza inwestycja spółki GTC – Galeria Północna zlokalizowana na warszawskiej Białołęce – 14 września 2017 r. o godz. 12 przywita pierwszych gości. Obiekt, którego realizacja pochłonęła 800 mln zł jest obecnie skomercjalizowany na poziomie 90 proc.

Obiekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 na stoisku GTC – 4.5

– Szacujemy, że poziom wynajęcia Galerii Północnej wzrośnie wkrótce do 95-97 proc. z 90 proc. Aktualnie prowadzimy szereg rozmów z potencjalnymi najemcami i mamy nadzieję, że wkrótce wyłonimy z listy oczekujących kolejne kilka proc. – mówi Erez Boniel, dyrektor finansowy GTC.

galeria-polnocna

Oferta handlowa Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy. Powierzchnia obiektu to ponad 64 tys. mkw. W ofercie centrum znajdzie się ponad 200 sklepów flagowych polskich i zagranicznych marek. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, Euro RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.

– Patrząc na historię Galerii Północnej można powiedzieć, że inwestor od początku wsłuchiwał się  w oczekiwania mieszkańców Białołęki i północno-wschodniej części Warszawy. Wszak to oni najbardziej czekali na otwarcie nowego obiektu handlowego i będą jego regularnymi gośćmi. Grupa GTC zadbała o to, żeby Galeria Północna idealnie wpisywała się w zielony charakter północnej części miasta, a klienci znaleźli w niej też przestrzeń do odpoczynku i regeneracji. Bogata oferta gastronomiczna to kolejny powód do radości dla okolicznych mieszkańców. Dążyliśmy do tego, aby w naszej strefie Food Court każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Dlatego wśród najemców Galerii Północnej są lokale, w których można zjeść szybki lunch, jak Makarun i Salad Story, restauracje  z obsługą kelnerską, będące idealnym miejscem na rodzinny obiad lub spotkanie ze znajomymi  np.: Bierhalle, a także znane i lubiane kawiarnie – sieciowy Starbucks, Green Caffee Nero czy So! Coffe. Wiele z popularnych lokali z myślą o mieszkańcach Białołęki rozszerzyło swoje menu o propozycje dziecięce, zaś Briehalle przygotowało nawet specjalny gatunek piwa o nazwie Północne – mówi Agnieszka Nowak, dyrektor galerii.

Większość lokali gastronomicznych zlokalizowana została w strefie food court, znajdującej się na drugim piętrze obiektu z widokiem na ogród na dachu. Kawiarnie czy cukiernie znajdą się także w innych miejscach galerii, zaś do niektórych lokali, jak kawiarnia Starbucks i Bierhalle, można wejść prosto z ulicy oraz skorzystać z ich letnich ogródków.

Galeria Północna z ofertą rozrywkową i rekreacyjną

Jednym z elementów, który mocno wyróżnia Galerię Północną na tle konkurencji i jednocześnie zapewni gościom przestrzeń do relaksu, jest niecodzienny pomysł na wykorzystanie dachu.

– W przypadku naszego obiektu powstałe tam ogród o powierzchni ponad 5 tys. mkw., obsadzony naturalną roślinnością oraz wypełniony różnego rodzaju przestrzeniami na zabawę i relaks. Na etapie budowy wzmocniliśmy strop, co umożliwiło zastosowanie warstwy gleby wystarczającej do swobodnej wegetacji nawet sporych okazów drzew. Dzięki temu dach Galerii Północnej dosłownie stanie się jednym z elementów zielonych płuc Białołęki – podkreśla Piotr Myszka, Dyrektor Operacyjny Galerii Północnej.

Grupa GTC jest deweloperem i inwestorem działającym w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 65 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą 1,1 miliona m kw. w całej Europie Wschodniej.