Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, pozytywnie ocenia akcję w ramach której uruchomiła 20 salonów sezonowych w miejscowościach turystycznych. W związku z tym planuje powtórzyć ją za rok.

– Już po raz drugi marka Coccodrillo towarzyszyła Polakom na letnich wakacjach. Jesteśmy zadowoleni zarówno z wyników sprzedażowych osiągniętych przez sklepy sezonowe, jak również ze wzmocnienia rozpoznawalności naszej marki, co jest wynikiem tej akcji. Chcemy żeby sklepy Coccodrillo pojawiły się w miejscowościach turystycznych również za rok – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL S.A.

20 sklepów sezonowych

W tym roku CDRL uruchomiło 20 salonów sezonowych, które rozpoczęły działalność w czerwcu. Działały głównie nad Bałtykiem: Ustroniu Morskim, Łebie, Jarosławcu, Pobierowie, Dźwirzynie, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Rowach, Dziwnowie, Karwi, Ustce, Dąbkach, Darłówku, Wiciach, Mielnie, Sarbinowie i Niechorzu. Inne sklepy zostały otwarte w takich miejscowościach jak: mazurskie Mikołajki, wielkopolski Skorzęcin, oraz znajdująca się w województwie lubelskim Okuninka.

W zeszłym roku CDRL otworzyło 15 placówek sezonowych, z czego 12 zlokalizowanych nad morzem.

– Nie wykluczamy, że będziemy myśleć o tym, żeby jeszcze poszerzyć zasięg naszej sieci sezonowej. Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci – rodzice wypoczywający razem z dziećmi” – zaznaczył wiceprezes Tomasz Przybyła.

Wzrost powierzchni

Na koniec I połowy roku Grupa miała w Polsce 260 sklepów o łącznej powierzchni 17,75 tys. mkw., co oznacza wzrost o 6 proc. (zarówno pod względem liczby sklepów, jak i ich powierzchni). Poza Polską Grupa miała 247 sklepów (wobec 225 przed rokiem).

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.