Marka premium z sektora eleganckiej odzieży męskiej właśnie zaprezentowała najnowszy regularny salon w warszawskiej Galerii Północnej, to 39 punkt w portfolio lokalizacji Lancerto

Nowy salon o powierzchni blisko 110 mkw. został otwarty przy okazji inauguracji działalności centrum handlowego Galeria Północna, jednego z największych tego typu obiektów na prawobrzeżnej Warszawie. Dzięki temu otwarciu powierzchnia wszystkich salonów marki przekroczyła 4,7 tys. mkw.

Concept store

Lokal Lancerto znajduje się na poziomie 1 w bliskim sąsiedztwie innych marek z segment premium i koresponduje z najnowszym konceptem wizualnym, w którym dominują szlachetne materiały: skóra, drewno oraz metal. Całość aranżacji utrzymana jest w chłodnych tonach granatu, przełamanego soczystą, wyrazistą pomarańczą. Dzięki uporządkowanemu konceptowi salonów marka ma na celu umocnienie pozycji w oczach stałych klientów, jak i zwiększenie rozpoznawalności wśród nowych odbiorców.

– Planując koncept naszych salonów staramy się zaspokoić zarówno potrzeby mężczyzn, jak i kobiet. Panowie lubią gotowe rozwiązana, minimalizm i prostotę oraz zależy im na czasie, zatem wszystkie ubrania muszą być dostępne dosłownie na wyciągnięcie ręki. Zaś dla Pań liczy się estetyka i wrażenia oraz sposób ekspozycji ubrań. W przypadku męskiej odzieży kobiety nadal mają znaczący wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych, stąd staramy się sprostać wymaganiom obu tych grup – mówi Tomasz Ciąpała, Prezes Zarządu Lancerto.

Klienci w ofercie sklepu znajdą nie tylko najnowszą kolekcję sezonową jesień zima 2017/2018 ale także linię Business Mix z możliwością indywidualnej konfiguracji garniturów,  marynarek i spodni pod kątem kroju, rozmiaru oraz koloru, a także kolekcję Smart by Lancerto zaprojektowaną w stylu sportowej elegancji, którą charakteryzują: marynarki o lekkiej konstrukcji na półpodszewce, półformalne spodnie chino czy eleganckie buty odwołujące się do miejskiego stylu.

Pierwszy regularny salon w stolicy

Co istotne, salon w Galerii Północnej jest pierwszym regularnym sklepem Lancerto w Warszawie, dotychczas marka była obecna jedynie w stołecznych centrach outletowych. Lancerto jest też dostępne w 32 polskich miastach i sklepie online.

– Wybór lokalizacji naszego pierwszego salonu regularnego w Warszawie naturalnie padł na Galerię Północną, największy tego typu kompleks w prawobrzeżnej części stolicy. W tej lokalizacji bardzo brakowało takiej inwestycji, a warto zauważyć, że jest to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów miasta. Liczmy na to, że nasza obecność w tym miejscu przyczyni się do większej rozpoznawalności marki. – mówi Tomasz Ciąpała.

Lancerto specjalizuje się w eleganckiej odzieży przeznaczonej dla mężczyzn. Asortyment to nie tylko garnitury, smokingi, spodnie i wizytowe koszule ale też dodatki: krawaty, spinki, poszetki, buty oraz szeroka oferta ubrań w stylu smart casual: spodni chino, kolorowych skarpet, butów, koszulek polo i okularów przeciwsłonecznych. Lancerto to młody koncept o blisko 10-letniej historii. Marka ma polski rodowód i jej ubrania powstają w Łańcucie, w jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych szyjących męską odzież elegancką w Europie. Codziennie ten sam zakład opuszczają szyte na miarę ubrania dla najbardziej znanych, renomowanych marek we Francji, czy Wielkiej Brytanii.