scf 2017 cee wystawca tkalnia

Kolejne znane sieci handlowe wzbogacają tenant-mix nowo powstającego obiektu handlowego w Pabianicach. Empik i Smyk zajmą w Tkalni łącznie niemal 700 mkw. powierzchni.

Obiekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku BOIG 4.4

Empik to największa i najbardziej rozpoznawalna sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Sklep o wielkości niemal 300 mkw. w centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia będzie pierwszym w Pabianicach punktem znanej sieci.

– Cieszymy się, że Empik będzie częścią tak wyjątkowego zespołu handlowo-rozrywkowego. Piękna architektura, zrewitalizowane z wielką pieczołowitością pofabryczne budynki będą wyjątkową przestrzenią, w którą Empik dobrze się wpisze jako firma z długą – blisko 70-letnią historią a przy tym nowoczesny, innowacyjny lider omnichannel w Polsce. Mamy nadzieję, że nowy salon idealnie odpowie na oczekiwania i potrzeby kulturalne, rozrywkowe i pasje mieszkańców Pabianic – komentuje Urszula Sekuła, dyrektor nieruchomości Empik.

Kolejny najemca, który wzbogaci tenant mix Tkalni to Smyk, który należy do sieci sklepów oferujących najszerszy w Polsce wybór zabawek, akcesoriów oraz ubranek dla dzieci w wieku 0-14 lat. Klienci mogą znaleźć tam produkty znanych i cenionych marek, w tym marek własnych Smyka – Cool Club i Smiki.

– Chcemy być coraz bliżej klientów, w lokalizacjach, które mogą stać się dla mieszkańców ważnymi miejscami na zakupowej oraz rozrywkowej mapie miasta. Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia w Pabianicach ma duży potencjał na takie właśnie miejsce. Cieszymy się z nowej lokalizacji i jesteśmy przekonani, że bogaty asortyment naszego sklepu przypadnie do gustu pabianiczanom – mówi Marek Łebek, PR & marketing maganer sieci Smyk.

Tkalnia to najnowsza inwestycja spółki A&A. Centrum handlowo – rozrywkowe stanie w bezpośrednim sąsiedztwie innych, już zrewitalizowanych budynków. Powierzchnia najmu obiektu wyniesie blisko 14 tys. mkw. GLA. Znajdzie się w nim 40 sklepów. Dla wygody klientów inwestor zaplanował także 230 miejsc parkingowych. Komercjalizacją obiektu zajmuje się BOIG Property Consulting.

– Ogromnie cieszy mnie to, że tenant mix powiększył się o rozpoznawalne, duże marki, takie jak Empik, Smyk, Hebe i Media Expert. Dobieramy nasz mix najemców w taki sposób, aby trafić w wymagania klientów i jednocześnie sprawić, aby zaspokoili swoje potrzeby zakupowe w naszym centrum handlowym. Chcemy, aby pabianiczanie mogli robić zakupy w dobrych warunkach i nie musieli jeździć w tym celu do Łodzi. Jednocześnie mamy nadzieje, że Tkalnia stanie się nie tylko destynacją zakupową, ale również miejscem spotkań pabianiczan – mówi Adrian Majsterek, inwestor spółki A&A.

Otwarcie obiektu zaplanowano na przełomie 2018/2019 r.