SCF 2017: Trzy koncepty w jednej strefie chillout

– Podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition zaprezentujemy nasz najnowszy koncept gastronomiczny – strefę chillout, którą stworzą nasze trzy marki: Lodolandia, Bafra Kebab i Kołacz na Okrągło – mówi dla Retailnet.pl Marcin Olesiak, właściciel Sweet Gallery s.c., do której należy największa w Polsce sieć street food. Strefa chillout to oferta szyta na miarę nowoczesnych centrów handlowych, które chcą zaoferować konsumentom coś więcej niż tylko zaspokojenie podstawowych potrzeb zakupowych.

– Z doświadczenia wiemy, że klienci poszukują nowych smaków i chętnie korzystają z bogatej oferty gastronomicznej centrów handlowych. Nasze koncepty, gdzie przykładowo jak w Kołaczu na Okrągło oferujemy konsumentom mało znane w Polsce smakołyki rodem z Węgier, pomagają budować silny segment gastronomiczny w obiektach – mówi Marcin Olesiak. – Chcemy iść o krok dalej i tworzyć całe strefy chilloutowe zagospodarowując do tej pory nie wynajętą cześć w centrach handlowych. Otwierając swoje strefy na zewnątrz galerii stworzymy miejsca, w których klienci będą mogli odpocząć i posmakować oryginalnych potraw. Dla zarządców centrów handlowych oznacza to większy footfall, rozszerzenie oferty i zyski – wyjaśnia.

Strefa chillout będzie wspólną przestrzenią gastronomiczną dla Lodolandii, Bafra Kebab i Kołacza na Okrągło wyposażoną w leżaki, stoliki i hamaki. Jej wielkość będzie zależna od dostępnej wolnej powierzchni handlowej danego obiektu. – Galerie handlowe są nie tylko miejscem na zakupy, ale i spędzania wolnego czasu ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną, dlatego tego typu koncepty są odpowiedzią na potrzeby konsumentów. W naszej strefie będą oni mogli wygodnie usiąść i w atmosferze relaksu wspólnie spróbować produktów z dostępnej oferty – mówi właściciel sieci.

Sieć stale się rozrasta

Sweet Gallery współpracuje z największymi sieciami handlowymi, takimi jak Tesco, Kaufland, Carrefour, Intermarche, Leclerc, Inter Ikea oraz lokalnymi galeriami handlowymi. Koncepty Lodolandii, Bafra Kebab i Kołacza na Okrągło doceniło już wielu zarządców, którzy wprowadzili je do oferty swoich obiektów. Lodolandia dołączyła między innymi do grona najemców Sadyba Best Mall, Atrium Targówek, Ikea Janki, Ikea Gdańsk Matarnia, Galerii Rzeszów, Atrium Copernicus, Galerii Warmińskiej, M1 w Zabrzu. Z kolei w Auchan Łomianki, Wola Parku czy Centrum Handlowym Dąbrówka Katowice poza Lodolandią, dostępna jest też oferta Bafra Kebab. Wszystkie trzy koncepty (Lodolandia, Bafra Kebab i Kołacz na Okrągło) są już najemcami chociażby M1 w Częstochowie, Pasażu Świętokrzyskiego w Kielcach czy Millenium Hall w Rzeszowie.

– Chcemy przekonać kolejnych zarządców, że nasze produkty różnią się od tych dostępnych na rynku, dzięki czemu pomożemy im zbudować dobrze przygotowaną ofertę gastronomiczną ich obiektów. Wiemy, że Shopping Center Forum to doskonała okazja do spotkania się z innymi uczestnikami tego rynku i zaprezentowanie się od najlepszej strony, dlatego jako partnerzy strefy street food na 120-metrowym stoisku zaprezentujemy nasze produkty oferując wszystkim lody, węgierskie kołacze i tureckie specjały – mówi Marcin Olesiak.

Lody, kebaby i kołacze

Lodolandia, Bafra Kebab i Kołacz na Okrągło tworzą największą i najszybciej rozwijającą się sieć gastronomiczną street food w Polsce. W ofercie Lodolandii są nie tylko lody świderki, ale i gofry, rurki z bitą śmietaną, granity oraz różne rodzaje kaw, a sprzedaż w formie take-away to odpowiedź na coraz szybszy tryb życia. Pierwszy punkt sprzedaży w formie przyczepy gastronomicznej otwarty został w 2013 roku, dziś sieć Lodolandii liczy już ponad 350 lokalizacji i jest liderem w branży.

Po sukcesie Lodolandii spółka tworzyła dwa nowe koncepty: Bafra Kebab i Kołacz na Okrągło. Kołacz to pomysł wywodzący się z Węgier. – Jesteśmy pierwszą firma w Polsce, która wprowadziła sprzedaż kołaczy z różnymi dodatkami w formie franczyzy – mówi Marcin Olesiak. Idea sprzedaży węgierskiego przysmaku zrodziła się w samym Budapeszcie, gdzie cieszy się on ogromną popularnością. Kołacz to węgierskie ciastko kominkowe wypiekane na drewnianych wałkach w specjalnym piecu. Jego bazą jest doskonałej jakości ciasto drożdżowe, które posypuje się cukrem i dowolnie wybranymi dodatkami – cynamonem, orzechami, migdałami lub czekoladą.

Z kolei otwierając pierwszy punkt sprzedaży Bafra Kebab, właściciele kierowali się rosnącą popularnością dania rodem z Bliskiego Wschodu i coraz większymi wymaganiami polskich konsumentów. Punkty Bafra Kebab wykonane są z wysokogatunkowych materiałów z użyciem wielu uszlachetnień. Prezentują się bardzo nowocześnie, co doceniają najbardziej wymagający klienci. Swoim wyglądem harmonizują z estetyką galerii handlowych, w pobliżu których są zlokalizowane. Bafra Kebab przykłada bardzo dużą wagę do zachowania wysokich standardów jakości, dzięki czemu klient ma pewność, że w każdej lokalizacji sieci potrawy przyrządzone zostaną z najlepszych składników.

Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab to street food partnerzy jesiennej edycji Shopping Center 2017 CEE Edition.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl