SCF 2017: Forest Park Outlet – nowy koncept na polskim rynku

Forest Park Outlet, czyli pierwsze w Polsce europejskie centrum outletowe, wyróżniające się unikalną architekturą w stylu village outlet i zaprojektowane w harmonii z otoczeniem, powstanie w Łomnej pod Warszawą. Inwestor, Master Management Group, pokaże projekt podczas targów Shopping Center Forum 2017 CEE Edition.

Dobra wiadomość dla wielbicieli popularnych i cenionych marek w przystępnych cenach! Master Management Group planuje pierwszy w Polsce outlet village. Takie miejsce samo w sobie jest destynacją dla klientów i turystów, którzy przyjeżdżają często na cały dzień, aby zrobić zakupy i spędzić czas w podmiejskim otoczeniu. Pierwsza faza obiektu zlokalizowanego w Łomnej pod Warszawą, w pobliżu drogi krajowej nr 7 Warszawa – Gdańsk oraz lotniska Modlin, będzie miała blisko 19 tys. m kw. W drugiej fazie przybędzie kolejne 30 tys. m kw. Będzie też parking na blisko 1000 aut i miejsca postojowe dla 20 autokarów. Województwo mazowieckie ma najliczniejszą grupę mieszkańców osiągających roczny dochód powyżej 85 tys. zł brutto – wynosi ona ponad ćwierć miliona osób.

Forest Park Outlet na SCF 2017 CEE

-Forest Park Outlet jest pierwszym centrum outletowym zaprojektowanym w stylu większości outlet villages w Europie Zachodniej i wprowadzi zupełnie nową jakość na polski rynek, stąd zainteresowanie jest ogromne. Polski rynek ewoluuje z roku na rok, a wraz z nim zainteresowanie Polską ze strony światowych graczy. Świadczy o tym choćby ilość rozmów, które prowadzimy z najemcami na temat nowego projektu. W pierwszy dzień targów Shopping Center Forum o godzinie 15:00 zapraszamy na drinka inaugurującego projekt, stoisko MMG nr 5.5. Będzie to okazja do kolejnych rozmów – mówi Paul Kuśmierz, prezes Master Management Group.

Lokalizacja Forest Park Outlet w Łomnej, otoczona dzielnicami willowymi w otulinie Kampinosu i położona najwyżej pół godziny jazdy samochodem od centrum Warszawy i lotniska Modlin, jest ważnym elementem konceptu. Centra typu outlet village przyciągają zamożnych klientów nie tylko z najbliższej okolicy, ale także z regionu, całego kraju, a często z zagranicy. Projekt będzie odpowiedzią na potrzeby nie tylko klientów o zasobniejszych portfelach, którzy dotąd jeździli na zakupy za granicę. Jako jedyny tego typu koncept w Polsce przyciągnie też kupujących z całego kraju, jak i turystów licznie odwiedzających Polskę. Forest Park Outlet to jednak znacznie więcej niż outlet village. Obiekt zlokalizowany w urokliwej, zielonej, podmiejskiej przestrzeni, sprzyjającej relaksowi i odpoczynkowi, będzie też atrakcyjnym miejscem spotkań.

– Projekt architektoniczny obiektu jest zainspirowany jego otoczeniem, czyli Puszczą Kampinoską. Forest Park Outlet zapewni klientom unikalne doświadczenia nie tylko zakupowe. Zapewnimy też różnorodne możliwości spędzania wolnego czasu i stworzymy miejsce spotkań w oryginalnym, naturalnym otoczeniu, z dala od zgiełku miasta. W planach mamy m.in. dwa rozległe skwery przeznaczone na rozrywkę, aktywne spędzanie czasu i place zabaw dla dzieci – dodał Paul Kuśmierz.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl