Intermarché stawia na social media

Sieć sklepów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, uruchomiła fanpage na Facebooku.

– Po wielu analizach oraz dzięki rozwojowi funkcjonalności, jakimi dysponuje dziś Facebook, dojrzeliśmy do tego, aby uruchomić własny fanpage. W ten sposób liczymy na jeszcze lepszy, i co najważniejsze, bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Nasz przekaz opierać będziemy na idei „Z polecenia”, aby w efekcie zdobyć zaufanie klientów, przekazywać im rzetelne rekomendacje oraz wprowadzać w przyjazną atmosferę zakupów – mówi Bartłomiej Tarłowski, PR Manager Grupy Muszkieterów.

Marketing w social mediach

Odwiedzający profil Intermarché znajdą na nim przede wszystkim treści związane z bieżącą ofertą sklepów, a także kontekstowe porady. Regularnie zamieszczane będą również informacje o specjalnych akcjach, promocjach oraz konkursach – w tym również tych przygotowanych dla klientów z okazji jubileuszu 20-lecia działalności Intermarché w Polsce.

Grupę Muszkieterów w komunikacji z fanami marki na Facebooku wspierać będzie agencja Get More Social, od lat zajmująca się kompleksową obsługą w mediach społecznościowych czołowych marek w Polsce. Agencja odpowiada za kreację, produkcję grafik i animacji poradnikowych, a także tworzenie i organizację konkursów tematycznych oraz wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych klienta.

Rozwój sieci sprzedaży

Grupa Muszkieterów to obecna od 20 lat na polskim rynku największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 374 supermarkety Intermarché i Bricomarché.

W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest obecnie około 15 800 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl