scf-2017-cee-wystawca-napollo
NPark, Napollo

Napollo od kilku lat uczestniczy w Shopping Center Forum. Wydarzenie to sprzyja wymianie doświadczeń i ugruntowaniu pozycji naszej marki w sektorze nieruchomości komercyjnych. Prezentujemy tu plany ekspansji, których rezultaty, w postaci zrealizowanych i skomercjalizowanych obiektów, możemy regularnie, w kolejnych edycjach targów, przedstawiać naszym klientom, najemcom oraz potencjalnym partnerom – mówi dla Retailnet Katarzyna Rzetecka, dyrektor Pionu Inwestycji Komercyjnych, członek zarządu Napollo.

Firma Napollo stawia na dynamiczny rozwój dwóch kluczowych dla swojej strategii formatów komercyjnych – parków handlowych N-Park, które zastąpiły poprzedni format Centrum Zakupów, oraz kameralnych, śródmiejskich galerii.

O swoich najnowszych inwestycjach przedstawiciele Napollo opowiadali w czasie wrześniowego SCF.

katarzyna-rzetecka-napollo
Katarzyna Rzetecka, Napollo

– Nasza strategia komercyjna zakłada rozwój w obszarze parków handlowych i kameralnych, śródmiejskich galerii. Projekty, które prezentujemy, cieszą się dużym zainteresowaniem najemców, którzy szukają możliwości realizacji swoich strategii rozwoju poza wielkimi centrami handlowymi. Oferta Napollo bardzo dobrze wpisuje się w te potrzeby, dostarczając nowoczesną powierzchnię handlową w obiektach typu convenience zlokalizowanych maksymalnie blisko miejsca zamieszkania potencjalnych klientów. Najnowsze projekty firmy mają od około 3 tys. do blisko 10 tys. mkw. GLA. Na bieżąco zabezpieczamy grunty pod kolejne inwestycje. Oznacza to, że w najbliższych 2–3 latach dostarczymy na rynek blisko 50 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej – zapowiada Katarzyna Rzetecka.

N-Parki mają średnio od 3 do 8 tys. mkw. GLA. Z kolei śródmiejskie galerie handlowe, m.in. Galeria Grodova w Grodzisku Mazowieckim oraz budowana obecnie w Gnieźnie Galeria Piastova, oferują od 5 tys. mkw. GLA. Oba formaty mają charakter typu convenience i z uwagi na kompaktową, ale i szeroką ofertę – a także doskonałą lokalizację blisko domu klienta – stanowią najwygodniejsze, codzienne miejsce zakupów. Ofercie marek sieciowych towarzyszy asortyment proponowany przez lokalnych przedsiębiorców – np. piekarnia, gastronomia, sklep wędliniarski oraz usługi.

N-Park, ul. Gagarina, Wrocław

W listopadzie tego roku zostanie otwarty pierwszy park typu convenience pod marką N-Park. Powstaje w pobliżu zjazdu z obwodnicy Wrocławia i głównej drogi prowadzącej do Smolca – „sypialni” Wrocławia. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się nowe osiedla, a także markety spożywcze popularnych marek. N-Park wprowadza ofertę sprofilowaną według potrzeb mieszkańców pobliskich osiedli oraz klientów „tranzytowych”. Są to przede wszystkim gastronomia, moda rodzinna i akcesoria, artykuły z kategorii zdrowie i uroda, hobby i fitness. Wśród najemców N-Parku, który jest skomercjalizowany w ponad 96 proc., znalazły się marki: Pepco, Cosmedica, Rossmann, Kakadu, Fitness Academy, Petra Gyros, Bacówka Towary Tradycyjne.

N-Park, ul. Maślicka, Wrocław

N-Park wprowadzi asortyment typu convenience w sąsiedztwie budowanego już sklepu DIY. Na powierzchni najmu ok. 5,3 tys. mkw., w dwukondygnacyjnym centrum, zaplanowanych jest ok. 14 lokali. Obok operatora spożywczego przewidziano tu salon z elektroniką, drogerię, aptekę,salony odzieżowe, fitness, usługi oraz gastronomię. Dodatkowo obok parku zaplanowana jest stacja benzynowa. N-Park przy ul. Maślickiej powstaje w północnej części Wrocławia, w sąsiedztwie licznych osiedli. Do 10 minut drogi od projektu mieszka ponad 33 tys. osób. Otwarcie zaplanowano na IV kwartał 2018 roku.

N-Park, ul. Trakt Brzeski, Warszawa

Również w IV kwartale 2018 roku planowane jest otwarcie parku handlowego w dzielnicy Wesoła, obok restauracji fast food i stacji benzynowej. Powstanie on przy drodze krajowej nr 2 (Warszawa – Terespol); będzie też doskonale skomunikowany z pobliskim Sulejówkiem. Do 10 minut drogi od obiektu mieszka 45 tys. osób. W centrum zaplanowano market spożywczy, salon z elektroniką, drogerię, sklepy odzieżowe, usługi, fitness i gastronomię.

Galeria Piastova, ul. Witkowska/Składowa, Gniezno

Otwarcie galerii, która powstaje w odległości około 1 km od ścisłego centrum miasta, przewidziane jest wiosną 2018 roku. Na około 9,5 tys. mkw. powierzchni najmu zaplanowane są sklepy z najważniejszych segmentów codziennych zakupów, od oferty spożywczej, poprzez modę rodzinną, elektronikę, produkty z kategorii zdrowie i uroda, sport, na usługach i gastronomii kończąc. Wśród najemców znalazły się m.in. marki: Intermarché, Martes Sport, KS Sport, Cosmedica, CCC, KiK, Pepco oraz RTV Euro AGD.

Galeria Grodova, ul. Sienkiewicza, Grodzisk Mazowiecki

Galeria otwarta pod koniec 2016 roku znajduje się w ścisłym centrum Grodziska Mazowieckiego, obok Centrum Kultury z kinem. Reprezentacyjne wejście prowadzi do dwupoziomowego centrum nakrytego szklanym świetlikiem. Całkowita powierzchnia galerii to ponad 9 tys. mkw., a powierzchnia najmu 5,2 tys. mkw. Znalazły się tu m.in.: Stokrotka, Cosmedica, Rossmann, Smyk, RTV Euro AGD, Martes Sport, TXM, Empik, Diverse, Quiosque, Medicine Everyday Therapy, 50 style. W centrum działają również punkty usługowe i gastronomiczne.

Galeria Renova, ul. Rembielińska, Warszawa

To kameralne centrum handlowo-usługowe położone w sercu Targówka, w otoczeniu wielkich osiedli mieszkaniowych. Na 13 tys. mkw. powierzchni najmu znalazły się m.in.: Stokrotka, Cosmedica, Rossmann, Empik, C&A, Top Secret, Toy Planet, Coccodrillo, CCC, KiK, TXM, Pepco, RTV Euro AGD, Jatomi Fitness, Egurrola Dance Studio oraz edukacyjny plac zabaw Klockownia. Klienci Galerii Renova mogą również skorzystać z oferty banków, Poczty Polskiej, salonu fryzjersko-kosmetycznego Lok & Roll, saloniku prasowego Kolporter, biura podróży i oferty gastronomicznej.