Street food partner SCF otworzy nowe punkty gastronomiczne

– W trakcie targów Shopping Center Forum 2017 CEE Edition nawiązaliśmy współpracę z wieloma wystawcami m.in.: z CD Locum, TREI Real Estate, Savills, Napollo, CBRE, Galerie Hosso i Gemini Park, dzięki czemu wkrótce otworzymy nowe punkty sprzedaży – mówi dla Retailnet.pl Marcin Olesiak, właściciel Sweet Gallery s.c., do której należą Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab.

Na SCF spółka zaprezentowała pełne portfolio street foodowe – strefę chillout którą tworzą marki Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab. Strefa cieszyła się wyjątkowo dużym zainteresowaniem uczestników Forum, co zaowocowało intensywnymi rozmowami biznesowymi dotyczącymi dalszej ekspansji sieci sprzedaży.

– Spotkaliśmy się z ponadprzeciętną liczbą zapytań dotyczącą naszej dalszej ekspansji oraz z wieloma pozytywnymi opiniami ze strony zarządców centrów handlowych. Znaczna część przeprowadzonych rozmów zakończyła się pomyślnie, a z wieloma uczestnikami Forum kontynuujemy negocjacje – mówi Marcin Olesiak.

Strefa chillout to oferta szyta na miarę nowoczesnych centrów handlowych, które chcą zaoferować konsumentom coś więcej niż tylko zaspokojenie podstawowych potrzeb zakupowych. To też doskonały sposób na wykorzystanie niezagospodarowanej dotąd powierzchni przed centrum handlowym. Dzięki nowej koncepcji gastronomicznej, klienci w jednym miejscu skorzystają z bogatej oferty produktowej i dodatkowych udogodnień, wśród których znajdą się m.in. leżaki, stoliki, parasole, hamaki.

Dynamiczna ekspansja sieci

Sieć sprzedaży Lodolandii, Kołacza na Okrągło i Bafra Kebab stale się rozrasta. Spółka współpracuje z największymi sieciami handlowymi, takimi jak Tesco, Kaufland, Carrefour, Intermarche, Leclerc, Inter Ikea oraz lokalnymi galeriami handlowymi.

Koncepty gastronomiczne w formie mobilnych punktów sprzedaży doceniło już wielu zarządców, którzy wprowadzili je do oferty swoich obiektów. Lodolandia dołączyła między innymi do grona najemców Sadyba Best Mall, Atrium Targówek, Ikea Janki, Ikea Gdańsk Matarnia, Galerii Rzeszów, Atrium Copernicus, Galerii Warmińskiej, M1 w Zabrzu. Kołacz na okrągło wzbogacił ofertę M1 Poznań, Plaza Sosnowiec oraz Galerii Solnej w Inowrocławiu. W Wola Parku otwarte zostały punkty Lodolandii i Kołacza na Okrągło, a wszystkie trzy koncepty (Lodolandia, Bafra Kebab i Kołacz na Okrągło) są już najemcami chociażby M1 w Częstochowie czy Pasażu Świętokrzyskiego w Kielcach.

Lodolandii, Kołacza na Okrągło i Bafra Kebab byli street food partnerami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl