green-it-manufaktura
Green it. otworzył swój lokal w Manufakturze

Green it. – sieć punktów oferujących zdrowe przekąski i posiłki, dołączyła do oferty Manufaktury. Tę oryginalną „wyspę zdrowia” ulokowano w food courcie, poszerzając jego ofertę o niedostępne dotychczas dania.

– Menu Green It. wspaniale uzupełnia ofertę gastronomiczną Manufaktury. To naprawdę ciekawy koncept, który łączy sprawność obsługi charakterystyczną dla fast foodu z propozycjami pełnymi świeżych warzyw, zdrowych dodatków – mówi Anna Łajszczak, Tenants Relations Manager Manufaktury.

Marka Green it. istnieje od 2 lat i wyspa w Manufakturze jest jej 7 punktem. Piotr Bartuzi, członek zarządu odpowiedzialny za rozwój sieci przyznaje, że nad nową lokalizacją, nie zastanawiali się zbyt długo: – Manufaktura to świetne miejsce spotkań dla osób z Łodzi i regionu, pełne kultury, rozrywki i możliwości zrobienia zakupów. W ogólnopolskiej strategii Green it. Manufaktura była od początku „żelaznym” punktem na mapie, jako jeden z czołowych obiektów handlowych w Polsce.

110 tys. mkw GLA

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I.K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum.

Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw. Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Management Sp. z o.o., a właścicielem jest Union Investment Real Estate AG.