Hugo Boss tworzy wirtualne showroomy

Niemiecka marka Hugo Boss, specjalizująca się w produkcji odzieży i perfum, zamierza zrewolucjonizować sposób prezentowania klientom swojej oferty. Wszystko ma się odbywać w wirtualnych showroomach.

Pierwszy wirtualny salon Hugo Boss został otwarty w berlińskim pop-up storze. Kolejne tego typu salony mają powstać w 2018 roku. Docelowa wirtualne sklepy mają powstać we wszystkich krajach, w których dostępne są sklepy niemieckiej marki. Dzięki temu klienci zyskają jeszcze prostszy dostęp do pełnej oferty i wszystkich kolekcji. Z poziomu wirtualnego sklepu będą mogli także zamówić i kupić wybrane przez siebie produkty.

hugo-boss-showroom
Wirtualny showroom Hugo Boss zlokalizowany w Berlinie

Handel przyszłości w wizji Hugo Boss

Jak mają wyglądać zakupy przyszłości zdaniem marki Hugo Boss? Wszystko ma się odbywać w wirtualnym świecie. Cała kolekcja będzie dostępna na wielkich ekranach, na których klienci będą mogli przeszukiwać różne fasony, kolory i rodzaje ubrań. Co więcej, już z poziomu ekranu, będzie istniała możliwość złożenia zamówienia i kupienia wybranej przez siebie rzeczy.

Pomysł realizowany przez Hugo Boss jest innowacyjny, ale niemiecka sieć nie jest pierwszą, która w ten sposób wyobraża sobie zakupy przyszłości. Przykłady? Ostatnio do wirtualnego showroomu Fashiontrade.com dołaczyły marki Zalando i Bestseller.

Hugo Boss to niemieckie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją odzieży i perfum. Zostało założone w 1924 roku. Szacowana wartość firmy wynosi ok. 1,8 mld euro. W Polsce działa kilkanaście salonów tej marki, zlokalizowanych w największych miastach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl