Wrocław Fashion Outlet stawia na rozwój portfolio marek premium

Jakość, atrakcyjne marki i różnorodna oferta. To trzy elementy, które mają coraz większe znaczenie dla klientów centrów outletowych. – W naszej strategii rozwoju w najbliższym czasie szczególną uwagę kierujemy w stronę marek premium: zarówno dostępnych w centrum oraz tych, o których obecność zabiegamy – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet

Wrocław to jedna z najszybciej rozwijających się aglomeracji w Polsce. Dynamiczne zmiany in plus oraz rozwój inwestycji biznesowych przekładają się także na wzrost zarobków. – Z roku na rok rośnie liczba klientów wybierających zakupy w naszych salonach premium – wyjaśnia Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Dzięki outletowej formule Centrum, wysokiej jakości produkty są dostępne w bardziej atrakcyjnych cenach niż w innych centrach handlowych i sklepach internetowych. Jednocześnie swobodnie konkurujemy, pod względem oferty, z innymi europejskimi destynacjami zakupowymi. Najlepszym potwierdzeniem tego jest rosnąca liczba gości zagranicznych, którzy odwiedzają nas nie tylko z powodu bliskości portu lotniczego, ale także przy okazji przerwy w delegacji czy organizowanych spotkaniach biznesowych i konferencyjnych.

Nowe marki outletowe

Na terenie Wrocław Fashion Outlet działają z powodzeniem Guess, Pepe Jeans, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy wciąż jedyny w Polsce outletowy salon Marc O’Polo. –  Istotnym elementem strategii jest wzmacnianie obecności marek premium we Wrocław Fashion Outlet – dodaje Leasing Director Ilona Szafer. – Aktualnie prowadzimy rozmowy, o różnym stopniu zaawansowania, z kilkoma brandami. Zależy nam na tym, aby do grona najemców przyciągnąć również takie marki, które nie są obecne z ofertą outletową w Polsce lub przynajmniej w regionie.

Pomóc w dotarciu do klientów z segmentu premium mają także odpowiednio dopasowane działania marketingowe.  W swojej strategii Wrocław Fashion Outlet coraz więcej uwagi poświęca m.in. dotarciu do dolnośląskich managerów czy liderów opinii. Największe centrum wyprzedażowe Polski południowo-zachodniej chętnie korzysta z różnego rodzaju partnerstw biznesowych i współpracy z sektorem kreatywnym. Jednym z ostatnich przykładów jest jesienny pokaz mody w winnicy Adoria koło Wrocławia, gdzie  w wyjątkowej atmosferze, dolnośląscy przedstawiciele świata biznesu i kultury docenili potencjał marek premium dostępnych we Wrocław Fashion Outlet – ich wysoką jakość i różnorodną ofertę.

Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na prawie 18 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się niemal sto światowych marek. Właścicielem Wrocław Fashion Outlet jest VIA OUTLETS. Powstała w 2014 roku. Jej głównymi partnerami są holenderski fundusz emerytalny zarządzający aktywami APG oraz UK REIT Hammerson plc.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl