Sklep Monnari
Salon firmowy sieci Monnari

8 listopada br. sieć Monnari poszerzyła swoje portfolio o kolejną lokalizację. Sieć z odzieżą i akcesoriami wzbogaciła ofertę dla kobiet gdyńskiego centrum handlowego.

Listopad to kolejny miesiąc, w którym Monnari powiększa sieć sprzedaży stacjonarnej. Początkiem miesiąca marka dołączyła do grona najemców centrum handlowego w Gdyni. Wcześniej – w październiku – otworzyła trzy sklepy w innych obiektach handlowych zlokalizowanych na terenie kraju. Marka Monnari pojawiła się na mapach handlowych Wrocławia, Krosna i Piotrkowa Trybunalskiego.

Salony Monnari otwierane są w lokalach o powierzchni od 70 do 437 mkw., co umożliwia profesjonalną, często zmienianą ekspozycję kolekcji. W planach Grupy Kapitałowej Monnari jest powiększanie powierzchni salonów do ponad 200-300 mkw. Sklepy firmowe wraz z salonami outletowymi zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich

Dobre wyniki

Rozwój sieci sprzedaży idzie w parze z dobrymi wynikami spółki. Jak informuje Grupa Monnari, skonsolidowane przychody Monnari w październiku 2017 r. wzrosły rdr o 3,37 proc., do ok. 21,5 mln zł.

Wartość skonsolidowanych przychodów zrealizowanych w okresie styczeń-październik 2017 r. wyniosła ok. 188,8 mln zł. Przychody te były wyższe o 8,32 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (174,3 mln zł).