amibijoux
Wyspa handlowa Ami Bijoux

Marka biżuteryjna Ami Bijoux kontynuuje ekspansję sieci sprzedaży w centrach handlowych. W IV kwartale 2017 roku sieć znacząco się powiększy.

– W październiku weszliśmy do galerii Wroclavia, w której na kondygnacji 0 w sąsiedztwie sklepu marki Guess otworzyliśmy nasz kolejny punkt sprzedaży. Wyspa Ami Bijoux dołączyła też do grona najemców Focus Mall w Bydgoszczy. Zlokalizowana jest na parterze centrum przy salonie Sephora – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Krzysztof Hejna, właściciel sieci biżuteryjnej Ami Bijoux.

Na grudzień sieć zaplanowała jeszcze dwa nowe otwarcia. Wyspy Ami Bijoux  zadebiutuje w Galerii Krakowskiej oraz w CH Galaxy w Szczecinie.

Dynamiczny rozwój

Sieć sprzedaży Ami Bijoux dynamicznie się powiększa. Do tej pory marka obecna była w 11 obiektach, m.in. w Galerii Posnania w Poznaniu, Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, Galerii Silesia w Katowicach, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku i CH Manufaktura w Łodzi. Sprzedaż realizowana jest także także za pośrednictwem strony internetowej www.amibijoux.pl

W ofercie Ami Bijoux dostęna jest biżuteria ze srebra i stali szlachetnej. Złocenie 18-karatowe i tytanowe odbywa się przy zastosowaniu innowacyjnej technologii PVD, która cechuje się trwałością i wydłużoną odpornością na ścieranie. Ami Bijoux oferuje biżuterię hipoalergiczną. Grawery artystyczne wykonywane są ręcznie.