Pasaż Grunwaldzki
Pasaż Grunwaldzki

Październik był udanym miesiącem dla należącej do EPP wrocławskiej galerii handlowej Pasaż Grunwaldzki. W tym czasie centrum odwiedziło o blisko 10 proc. więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego.

– Staramy się aby Pasaż był nie tylko galerią handlową, ale także centrum społecznościowym odpowiadającym na potrzeby naszych klientów. Stworzyliśmy dla studentów specjalną strefę chill-out czy bezpłatną usługę personal shopping. Chcemy, by na naszych klientów czekała nie tylko perspektywa udanych zakupów, ale także szansa skorzystania z wielu różnorodnych usług – mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzający Pasażu Grunwaldzkiego. – To kwintesencja naszego podejścia do handlu, którą będziemy nieustannie rozwijać.

Strategia marketingowa Pasażu Grunwaldzkiego

Dobre wyniki odwiedzalności wrocławskiej galerii to, jak podkreśla zarząd obiektu, efekt prowadzonych ostatnio w obiekcie działań marketingowych. W tym m.in. akcja personal shopping czy letnia akcja „Jedziesz do Zoo – parkuj bezpłatnie”, skierowana głównie do mieszkańców ościennych miejscowości oraz do Opolan i Brzeżan. Od października Pasaż Grunwaldzki otworzył także dla czworonożnych przyjaciół części wspólne i stał się dog friendly.

– Te wszystkie akcje pokazują, że Pasaż Grunwaldzki chce brać aktywny udział w życiu Wrocławia i jego mieszkańców – podkreśla dyrektor Mielcarz. – Nasza galeria nie tylko sklepy i restauracje – to także codzienna troska o komfort naszych klientów.

Ponadto, sklepy Pull&Bear, Oysho, H&M, Reserved, Diverse, Promod, New Yorker, Vision Express i Pepco występują  w nowej odsłonie. Pojawili się także nowi najemcy, jak Repablo, Kortas,  Smoke, Organique, Gafas, Świat Książki, MAC, Lulu Cafe, Pasibus i mBank. Już wkrótce w obiekcie zostanie otwarta także drogeria Super-Pharm oraz salon Martes Sport.

200 sklepów w ofercie Pasażu Grunwaldzkiego

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Powstało w kwietniu 2007 roku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. W centrum znajduje się 11-salowe Multikino, nowoczesny klub sportowy oraz strefa food court z ulubionymi restauracjami, kawiarniami oraz niezwykłym widokiem na miasto. Do dyspozycji klientów jest 1,4 tys. miejsc na zadaszonym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Obiekt należy do EPP.