Rośnie odwiedzalność Pasażu Grunwaldzkiego

Pasaż Grunwaldzki

Październik był udanym miesiącem dla należącej do EPP wrocławskiej galerii handlowej Pasaż Grunwaldzki. W tym czasie centrum odwiedziło o blisko 10 proc. więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego.

– Staramy się aby Pasaż był nie tylko galerią handlową, ale także centrum społecznościowym odpowiadającym na potrzeby naszych klientów. Stworzyliśmy dla studentów specjalną strefę chill-out czy bezpłatną usługę personal shopping. Chcemy, by na naszych klientów czekała nie tylko perspektywa udanych zakupów, ale także szansa skorzystania z wielu różnorodnych usług – mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzający Pasażu Grunwaldzkiego. – To kwintesencja naszego podejścia do handlu, którą będziemy nieustannie rozwijać.

Strategia marketingowa Pasażu Grunwaldzkiego

Dobre wyniki odwiedzalności wrocławskiej galerii to, jak podkreśla zarząd obiektu, efekt prowadzonych ostatnio w obiekcie działań marketingowych. W tym m.in. akcja personal shopping czy letnia akcja „Jedziesz do Zoo – parkuj bezpłatnie”, skierowana głównie do mieszkańców ościennych miejscowości oraz do Opolan i Brzeżan. Od października Pasaż Grunwaldzki otworzył także dla czworonożnych przyjaciół części wspólne i stał się dog friendly.

– Te wszystkie akcje pokazują, że Pasaż Grunwaldzki chce brać aktywny udział w życiu Wrocławia i jego mieszkańców – podkreśla dyrektor Mielcarz. – Nasza galeria nie tylko sklepy i restauracje – to także codzienna troska o komfort naszych klientów.

Ponadto, sklepy Pull&Bear, Oysho, H&M, Reserved, Diverse, Promod, New Yorker, Vision Express i Pepco występują  w nowej odsłonie. Pojawili się także nowi najemcy, jak Repablo, Kortas,  Smoke, Organique, Gafas, Świat Książki, MAC, Lulu Cafe, Pasibus i mBank. Już wkrótce w obiekcie zostanie otwarta także drogeria Super-Pharm oraz salon Martes Sport.

200 sklepów w ofercie Pasażu Grunwaldzkiego

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Powstało w kwietniu 2007 roku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. W centrum znajduje się 11-salowe Multikino, nowoczesny klub sportowy oraz strefa food court z ulubionymi restauracjami, kawiarniami oraz niezwykłym widokiem na miasto. Do dyspozycji klientów jest 1,4 tys. miejsc na zadaszonym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Obiekt należy do EPP.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn