Sieć lodziarni Lody Lida
Sieć lodziarni Lody Lida

– Do tej pory rozwijaliśmy się głównie w lokalizacjach wolnostojących. Teraz poszukujemy także powierzchni usytuowanych przed centrami handlowymi – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Michał Mazurkiewicz, Menedżer Rozwoju sieci Lody Lida. Sieć planuje rozwój w miastach już od 20 tys. mieszkańców.

Dotychczas strategia rozwoju sieci Lody Lida opierała się głównie na otwarciu punktów sprzedaży w centrach miast i przy ruchliwych lokalizacjach. W związku z dynamicznym rozwojem w Polsce sieć postanowiła wejść na nowy grunt rozpoczynając poszukiwania powierzchni przed centrami handlowymi. W związku z licznymi zapytaniami klientów o możliwość prowadzenia sprzedaży całorocznej, sieć Lody Lida pracuje również nad nowym konceptem, który pozwoli punktom funkcjonować również po sezonie lodowym.

Sieć lodziarni Lody Lida
Sieć lodziarni Lody Lida

– Chcemy kontynuować rozwój sieci sprzedaży w Polsce, dlatego poszukujemy powierzchni usytuowanych bezpośrednio przed wejściami do marketów oraz Centów Handlowych. Planujemy ekspansję w miastach już od 20 tys. mieszkańców. Poszukujemy lokali od 10 do 25 mkw. zlokalizowanych w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych – mówi Michał Mazurkiewicz, Menedżer Rozwoju sieci Lody Lida.

Lody Lida to sieć lodziarni oferująca sprzedaż lodów, gofrów i kaw z ekspresu. Obecnie na terenie całego kraju funkcjonuje kilkanaście lokali własnych i franczyzowych m.in. w Szczecinie, Radomiu, Złotnikach Kujawskich, Środzie Wlkp., Barcinie, Jędrzejowie. Na rynku działa od dwóch lat. Ekspansja prowadzona jest w trzech formatach: przyczep gastronomicznych, samodzielnych lokali oraz poprzez poszerzenie oferty istniejącego lokalu.

– Mamy sprawdzone rozwiązania pozwalające na przyspieszenie procesu aranżacji oraz wyposażenia lodziarni “pod klucz”. Franczyzobiorcom od początku współpracy gwarantujemy wsparcie i pełne know how –  dodaje Michał Mazurkiewicz.

Mobilne punkty sprzedaży

Odpowiadając na liczne zapytania klientów marka Lody Lida wprowadziła możliwość otwarcia lodowego biznesu w punktach mobilnych, co stanowi alternatywę do punktów stacjonarnych.

– Punkt Mobilny Lody Lida jest idealnym rozwiązaniem biznesowym na sezon wiosenno-letni w atrakcyjnym miejscu np. przed centrami handlowymi, na plaży, wszędzie tam gdzie nie jest możliwe otwarcie lodziarni w lokalu stacjonarnym. Punkt Mobilny usytuowany w takich miejscach daje nam pewność, że jesteśmy blisko naszych klientów detalicznych – mówi Michał Mazurkiewicz, Menedżer Rozwoju sieci Lody Lida.

Sieć lodziarni Lody Lida
Sieć lodziarni Lody Lida