NeoNail realizuje zapowiadany plan ekspansji

Przybywa wysp handlowych sieci NeoNail. Marka oferująca produkty i usługi pielęgnacji paznokci w ostatnim czasie zawitała do poznańskiego centrum handlowego. W planach kolejne otwarcia.

Nowoczesny design, duża powierzchnia ekspozycyjna i szeroki asortyment to wyróżniki marki NeoNail. Nowo powstały punkt NeoNail w Centrum Handlowym w Poznaniu to wyspa handlowa o powierzchni 9 mkw., na której znaleźć można wszystko, co potrzebne do stworzenia manicure hybrydowego.

Katarzyna Marczuk, kierownik ds. ekspansji sieci NeoNail w spółce Cosmo Group.

– Chcielibyśmy by rok 2017 był dla nas rokiem przełomowym. Obecnie skupiamy uwagę głównie na wschodniej i północnej części Polski i tam intensywnie kontynuujemy ekspansję. Przykładem takich lokalizacji  są wschodnie rejony i takie miasta jak Białystok, Lublin, Suwałki gdzie funkcjonują już jedne z lepiej prosperujących punktów NeoNail. Na liście naszych priorytetów jest również chęć szerszego rozwoju w centralnej Polsce. Rozwijamy się otwierając przede wszystkim wyspy handlowe. Wybieramy prestiżowe galerie, dobrze prosperujące, znane i lubiane w danym regionie. Głównie celujemy w miasta powyżej 100 tys. mieszkańców, ale nie skreślamy zupełnie mniejszych miejscowości – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Katarzyna Marczuk, kierownik ds. ekspansji sieci NeoNail w spółce Cosmo Group.

Ponad 60 wysp handlowych NeoNail

Spółka Cosmo Group Sp. z o.o. Sp.K, która jest właścicielem marki NeoNail powstała na bazie firmy fit4fun założonej w 2006 roku, ale w galerii handlowej pierwszy raz zaistniała w 2010 roku, kiedy uruchomiono wyspę handlową w Factory Luboń k. Poznania. Marka NeoNail rozwija się na wielu płaszczyznach, ale wszystko zaczęło się od naszej obecności w internecie. Sklep internetowy www.neoinail.pl był podstawą rozwoju. Obecnie sieć tworzy ponad 60 wysp handlowych. Sieć jest rozwijana także w oparciu o system franczyzowy.

– Proponujemy różne warianty kosztowe naszym potencjalnym franczyzobiorcom, a najkorzystniejszy zakłada wkład własny już na poziomie 36 tys. zł brutto. Kwota ta pokrywa koszt mebla i pierwszego zatowarowania. Oferujemy naszym franczyzobiorcom cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe. Naszym priorytetem jest by zarówno wyspy własne jak i franczyzowe stanowiły jednolitą sieć sprzedażową – dodaje Katarzyna Marczuk.

Standardowa wyspa NeoNail ma powierzchnię ok. 10 mkw.  Grupą docelową marki jest kobieta w wieku 16 – 36 lat.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl