Auchan integruje wiele funkcji w jednej aplikacji

Francuska sieć Auchan udostępniła nową aplikację mobilną, która łączy w sobie kilka funkcji: płatniczą, zakupową, a nawet lifestylową.

Celem aplikacji My Auchan jest dostarczenie klientom jak najwięcej informacji i funkcjonalności w ramach jednego rozwiązania. Dzięki nowej aplikacji klienci w jednym miejscu będą mogli m.in. zapłacić za internetowe zakupy za pośrednictwem systemu mobilnych płatności Lyf Pay, poczytać informacje na temat zdrowego trybu życia w serwisie #LaVieEnBleu, czy obejrzeć katalog świątecznych produktów w technologii rozszerzonej rzeczywistości.

To nie wszystko. Za jej pośrednictwem można stworzyć cyfrową listę zakupową skanując kody kreskowe umieszczone na poszczególnych produktach, sprawdzić dostępność danego asortymentu w wybranym sklepie, czy skorzystać z kuponów rabatowych i programu lojalnościowego.

– Nowa aplikacja ma na celu ułatwić i wzbogacić codzienne życie naszych klientów. Wszystko dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań technologii cyfrowych – mówi Patrick Espasa, szef Auchan Retail France. – To część naszej strategii, która polega na dostarczeniu klientom możliwie wygodnych i ciekawych rozwiązań wpływających na ich doświadczenie zakupowe – dodaje.

Auchan testuje innowacyjne rozwiązania

250 specjalnych, chłodzonych skrytek, dostępnych przez cały tydzień, od 8.30 do 21.30 – w taki sposób francuska sieć Auchan chce zachęcić swoich klientów do kupowania żywności online, a następnie samodzielnego odbioru zakupów w ramach usługi click and collect.

Testy nowej funkcji trwają obecnie w regionie Saint-Etienne. To największe tego typu rozwiązania we Francji. O ile zakończą się sukcesem, sieć zamierza stworzyć tego typu centra click and collect również w innych regionach kraju – tak zapowiada Jean-Charles Fhal, który odpowiada w Auchan za rozwój sprzedaży produktów FMCG online na rynku francuskim.

Największą zaletą nowego rozwiązania jest jego elastyczność. Klienci mogą odebrać swoje e-zakupy w zasadzie dowolnym, najbardziej pasującym im momencie. Do wyboru mają 8,5 tys. produktów. Odbiór zakupów w ramach usługi click and collect jest darmowy. Co więcej, skrytki są non stop monitorowane, oraz zapewniają odpowiednią temperaturę do przechowywania różnego rodzaju żywności, również mrożonej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl