Sklep Coccodrillo
Sklep Coccodrillo

W listopadzie sieć polskich sklepów Coccodrillo osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 11,40 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. w stosunku do 10,70 mln zł przed rokiem. Przychody spółki CDRL w polskim kanale e-commerce wzrosły w minionym miesiącu o 51 proc. rok do roku do 1,62 mln. zł.

– Listopad był kolejnym, bardzo udanym miesiącem dla marki Coccodrillo. Dobre wyniki zanotowały polskie sklepy, bardzo cieszy rezultat osiągnięty w kanale e-commerce, który staje się dla nas coraz ważniejszy – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

Przychody powyżej 131 mln zł

Przez 11 miesięcy 2017 roku polskie sklepy Coccodrillo wypracowały już łącznie 131,48 mln zł przychodów. Stanowi to 5-proc. wzrost do analogicznego okresu poprzedniego roku. W tym czasie przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce wyniosły 14,94 mln zł, czyli o 27 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 roku.

Na koniec III kwartału w skład sieci handlowej Grupy wchodziło 495 punktów handlowych, co oznacza wzrost o 4 proc. w stosunku do stanu sprzed roku. Z tego 245 placówek to sklepy w Polsce, 136 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 114 – poza nią.

Na koniec 2017 r. CDRL planuje mieć łącznie około 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 140 w innych krajach Unii Europejskiej i 116 poza UE. Dla porównania na koniec 2016 r. spółka miała odpowiednio 244 sklepów w Polsce, 137 w innych krajach Unii i 106 poza UE.

Grupa CDRL

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.