Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Poland/Central Europe Asset Management Director, Neinver.
Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Poland/Central Europe Asset Management Director, Neinver

Stawiamy na zrównoważony rozwój i wieloobszarowe zarządzanie naszymi centrami – mówi dla Retailnet Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Poland/Central Europe Asset Management Director, Neinver.

W tym roku mija 15 lat od powstania polskiego rynku outletowego. W grudniu 2002 pierwszych klientów przyjęło warszawskie Factory Ursus, będące wówczas pierwszym outletem w kraju. Obecnie ten format cieszy się dużym powodzeniem wśród Polaków dzięki ofercie dobrych marek w atrakcyjnych cenach. Jak podkreśla Bożena Gierszewska – Mroziewicz z firmy Neinver, to rynek z potencjałem dlatego Neinver zamierza unowocześniać swoje obiekty i ulepszać strategię najmu.

Neinver: ulepszamy strategię najmu i unowocześniamy nasze outlety

– Skupiamy się na jakości całej oferty, nie tylko nowych markach i konceptach sprzedażowych. Obserwujemy rynek w Polsce i na świecie. Bo mimo dużej popularności outletów Factory, nie możemy zwalniać tempa. Dlatego ulepszamy strategię najmu, korzystamy z zaawansowanych narzędzi analitycznych i unowocześniamy centra. Bezcenne pozostaje doświadczenie Neinver na siedmiu rynkach europejskich, wymiana spostrzeżeń i ważnych kontaktów biznesowych. Podążamy za bieżącymi trendami, by obok handlu dostarczać klientom też przestrzeń na rozrywkę. Stąd place zabaw i kina dla dzieci, miejsca relaksu, ładowarki do telefonów, wi-fi czy kafejki i restauracje. W Factory Kraków  budujemy właśnie największą strefę restauracyjną w polskich outletach – mówi Country Head Poland/Central Europe Asset Management Director w Neinver.

Neinver otworzył rynek centrów outletowych w Polsce dokładnie 15 lat temu. W grudniu 2002 roku pierwszych klientów przywitało Factory Ursus. Obecnie firma jest właścicielem sieci Factory (Warszawa: Annopol i Ursus, Kraków, Poznań, do niedawna również Wrocław) i zarządza nimi, korzystając z doświadczeń w siedmiu krajach europejskich.