Homla otwiera nowe salony i planuje kolejne

Salon Homla

Marka Homla, zgodnie z zapowiedziami, jest w trakcie realizacji dynamicznego rozwoju sieci sprzedaży w Polsce. Celem firmy jest otwarcie 100 salonów w czołowych obiektach handlowych w Polsce. Homla została nominowana do nagrody SCF Retailers’ Awards 2018 w kategorii Other Newcomer.

Kilkunastoosobowe Jury SCF 2018 Exhibition & Awards wyróżniło markę Homla nominacją za debiut rynkowy i ambitne plany rozwoju sieci salonów z ofertą home decor w Polsce.

Nowe salony w Krakowie i Warszawie

W ostatnim czasie miało miejsce otwarcie kolejnego punktu sprzedaży. Homla już dziś zapowiada powstanie kolejnych.

Od 5 grudnia produkty Homla można kupić w trzecim już salonie stacjonarnym w Krakowie, w centrum handlowym Bonarka City Center. Powierzchnia sklepu wynosi 310 mkw. Natomiast 6 grudnia w Warszawie miało miejsce otwarcie kolejnego salonu. Tym razem marka pojawiła się w Złotych Tarasach, a powierzchnia salonu zajmuje 300 mkw.

Obecnie zakupy w Homla można zrobić w 12 salonach firmowych w Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku, Warszawie oraz Szczecinie. Sieć salonów oferuje asortyment home decor, który cechuje się nowoczesnym stylem oraz uniwersalnym wzornictwem. Produkty stanowią odzwierciedlenie zachodnich trendów wyposażenia wnętrz, z silnym skandynawskim akcentem.

Nominowani w kategorii Other Newcomer

Poza marką Homla, nominację do nagrody SCF Retailers’ Awards 2018 w kategorii Other  Newcomer otrzymały sieci Hamleys, Mole Mole, Action oraz La Mallorquina.

Nagroda zostanie przyznana podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards już 12 kwietnia 2018 r.

W skład Jury SCF 2018 Exhibition & Awards, które przyznaje nominacje i nagrody wchodzą eksperci z największych międzynarodowych firm doradczych (CBRE, Colliers, Savills, Cresa, BOiG, Pro Value, JLL, Knight Frank i Mallson) oraz laureaci poprzednich edycji Retailers’ Awards.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn