Zarząd TXM: przychody osiągnięte w listopadzie oceniamy pozytywnie

Salon TXM

TXM Textilmarket, polska sieć dyskontów odzieżowych, wypracowała w listopadzie br. przychody w wysokości ok. 34 mln zł. Tym samym sprzedaż Grupy osiągnęła o 4 proc. wyższą wartość w porównaniu do sprzedaży zrealizowanej w listopadzie 2016 r.

W ujęciu narastającym, od stycznia do listopada, obroty Grupy TXM wyniosły 335 mln zł i były o 2 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

TXM: pracujemy nad poprawą oferty

– Pomimo iż wciąż odczuwamy skutki nieprecyzyjnego zatowarowania sieci z pierwszej połowy roku – przychody osiągnięte w listopadzie oceniamy pozytywnie. Nadal pracujemy nad poprawą oferty, działań operacyjnych oraz zaopatrzenia sklepów. Jesteśmy przekonani, że kolejne kwartały pokażą, iż obraliśmy słuszny kierunek, a nasze wyniki finansowe będą systematycznie poprawiane – komentuje Marcin Gregorowicz, Prezes Zarządu TXM S.A.

– Jesteśmy na dobrej drodze aby przyrost sprzedaży w odniesieniu do mkw. powierzchni sklepów był co najmniej równy wzrostowi wielkości sieci – dodaje Agnieszka Smarzyńska, Wiceprezes Zarządu TXM S.A.

W ostatnich miesiącach spółka przeszła istotne zmiany w zespole zarządzającym – m.in. ostatnio dołączyła nowa dyrektor handlowa, która może się pochwalić sporym doświadczeniem i sukcesami w pokrewnej branży. Tym samym proces budowania zespołu zarządzającego zmierza dużymi krokami ku końcowi.

Ponad 400 sklepów w sieci TXM

Sieć TXM na koniec listopada składała się z 402 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,3 tys. mkw. i była o 10 proc. większa niż na koniec listopada 2016 r. Grupa prowadzi sieci sklepów w Polsce, Rumunii i na Słowacji.

TXM S.A. jest właścicielem ponad 400 sklepów dyskontowych TXM zlokalizowanych na terenie całego kraju oraz za graniczą – w Rumunii i na Słowacji. Prowadzi także sprzedaż internetową przez e-sklep www.txm.pl. Sklepy TXM oferują swoim klientom szeroką gamę odzieży oraz innych artykułów tekstylnych i gospodarstwa domowego. TXM S.A. (wcześniej Adesso S.A.) działa na rynku od 1989 r., od samego początku swojego istnienia działa w branży tekstylnej. TXM S.A. od grudnia 2016 r. jest spółką publiczną, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.