Manufaktura przyciąga nowych najemców

Manufaktura w Łodzi nieustająco pracuje nad poszerzaniem i uatrakcyjnianiem oferty handlowej. Ostatnie miesiące 2017 roku zaowocowały otwarciem nowych sklepów i restauracji czołowych marek polskich i światowych.

Manufaktura – czołowy obiekt handlowo-rozrywkowy w Łodzi od lat jest przez potencjalnych najemców traktowany jako przestrzeń atrakcyjna nie tylko ze względów biznesowych, ale i wizerunkowych.

Gastronomia – zgodnie z trendami

O tym, że dobrze mieć wśród swoich lokalizacji Manufakturę, wie przedstawiciel sieci Green it., czyli nowego konceptu łączącego sprawność obsługi charakterystyczną dla fast foodu z propozycjami pełnymi świeżych warzyw, zdrowych dodatków i ziaren. – Zauroczyły nas ceglane mury, w których oprócz oczywistych funkcji użytkowych, dzieje się tyle dobrego w sferze duchowej miasta. Manufaktura była od początku „żelaznym” punktem na naszej mapie, jako jeden z czołowych obiektów handlowych w Polsce – tłumaczy Piotr Bartuzi, członek zarządu odpowiedzialny za rozwój sieci Green it. Punkt tej marki otworzył się w strefie food court i znakomicie uzupełnił jej ofertę o zdrowe przekąski, zarówno w wersji na ciepło i na zimno.

Zmiany zaszły również na rynku, gdzie otwarto kolejną restaurację polskiej sieci Bobby Burger, która w pięć lat od jednego food trucka zbudowała sieć i zdobyła serca miłośników burgerów. Restauracja ma 70 mkw. i mieści się w ciągu zabytkowych budynków na rynku, w których w XIX wieku funkcjonowały warsztaty na potrzeby fabryki Izraela Poznańskiego. Dziś są tu restauracje, a także sklepy, m.in. Saturn.

Debiut w Łodzi? W Manufakturze

Na początku listopada otworzył się nowy butik Łukasza Jemioła – jednego z najpopularniejszych projektantów w Polsce. W salonie, zlokalizowanym na piętrze galerii handlowej Manufaktury dostępna jest aktualna kolekcja Łukasza Jemioła i jest to jedyne miejsce w Łodzi, gdzie można kupić ubrania i dodatki sygnowane jego nazwiskiem.

W tym samym czasie na parterze powstał czwarty w Polsce i również pierwszy w Łodzi firmowy salon kultowej marki akcesoriów kuchennych Le Creuset. Słynie ona przede wszystkim z najwyżej klasy żeliwnych form do pieczenia, a także charakterystycznej ceramiki dostępnej w kilkunastu kolorach.

Na drugi salon w Manufakturze zdecydowała się marka Wittchen, otwierając lokal Wittchen Travel. W nowym miejscu (na parterze galerii handlowej) prezentowana jest cała oferta bagażowa marki oraz akcesoria podróżne i drobna galanteria. Na uwagę zasługuje witryna, gdzie użyto specjalnych obrotowych podestów ruchomych, które pozwalają na ekspozycję bagażu w stylu 360 stopni.

Na rynku otworzył się przestronny salon Decathlon – ten wielobranżowy sklep sportowy mieści się w budynku dawnej tkalni, obok restauracji Ganesh.

Portfolio marek Manufaktury w Łodzi poszerzyło się także o salon Militaria.pl – czołowej marki i największej firmy na rynku strzeleckim, samoobrony i outdooru. Teraz z tej niezwykle bogatej oferty korzystają goście Manufaktury. – Wyjątkowa architektura, obecność wiodących marek oraz popularność wśród mieszkańców Łodzi i okolic to główne czynniki decydujące o naszej obecności w tym miejscu – tłumaczy Paweł Juraszek, specjalista ds. marketingu w Militaria.pl.

Relokacje ulubionych marek

Zmiany dotyczą także najemców od lat będących w Manufakturze. Spektakularną przeprowadzką była relokacja dwupiętrowego salonu Reserved, który od początku listopada mieści się w rotundzie galerii handlowej. Przestronny, niezwykle elegancki salon urządzony został według najnowszego konceptu marki, a uwagę przykuwają ogromne ekrany za kasami, na których wyświetlane są modowe klipy. Obecnie dwupiętrowy sklep tej czołowej i popularnej polskiej sieci ma blisko 2 tys. mkw. powierzchni.

Ostatnie dni 2017 roku to nie tylko przygotowania do świąt, ale także czas kolejnych nowych otwarć. Swoje salony w Manufakturze już niedługo będą miały takie marki jak Celebrity, Ania Kruk i Wolford.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl