Nowe marki w CH MAX w Chrzanowie

Do Centrum Handlowego MAX w Chrzanowie dołączają kolejni najemcy. W ostatnim czasie obiekt wzbogacił się m.in. o takie marki jak Top Secret, Quiosque oraz Mydlarnia u Franciszka. Łączna powierzchnia nowych lokali to ponad 260 mkw.

Ponadto jeden z kluczowych najemców CH MAX w Chrzanowie – Pepco, zdecydował o powiększeniu swojego lokalu o ponad 100 mkw. i jednoczesnym przedłużeniu umowy o kolejne lata. Zlokalizowany na pierwszym piętrze salon po rozbudowie będzie posiadał ponad 400 mkw.

Także wiele innych obecnych w CH MAX marek powiększa swoje salony widząc coraz większy potencjał tej lokalizacji. Na większą przestrzeń zdecydowały się Diverse, Greenpoint, Reporer Young oraz 5.10.15. Łączna powierzchnia tych salonów wyniesie teraz ponad 450 mkw.

Co ciekawe, wszyscy ww. najemcy posiadają swoje lokale na pierwszym piętrze CH MAX, co najlepiej świadczy o bardzo dobrej kondycji całego obiektu.

– Pewna regułą jest, że najemcy najchętniej wybierają lokalizacje na parterze. W przypadku CH MAX cały obiekt funkcjonuje prawidłowo a rozkład klientów na poszczególnych poziomach jest bardzo równomierny – informuje Michał Małecki, Head of Leasing w CREAM, które odpowiada za komercjalizację CH MAX.

Ponad 60 sklepów

Centrum Handlowe MAX to największy obiekt handlowo-biurowy w regionie. Znajduje się w nim ponad 60 sklepów i lokali usługowych. Wśród najemców są takie marki, jak: Piotr i Paweł, RTV Euro AGD, Empik, Rossmann, Deichmann, CCC oraz Pepco. CH MAX znajduje się w centrum miasta, przy skrzyżowaniu głównych arterii komunikacyjnych Chrzanowa: ulic Trzebińskiej i Szpitalnej. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się Tesco, Kaufland, dworce PKP, PKS oraz przystanki komunikacji miejskiej, co zapewnia klientom dogodny dojazd z każdego rejonu miasta.

CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami, oddając do dyspozycji klienta ekspertów, ich potencjał i doświadczenie. Zespół 60 osób świadczy takie usługi jak asset management, property management, leasing pow. handlowych i biurowych, marketing, finanse i księgowość oraz obsługa prawna. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management. W skład projektów CREAM wchodzą nieruchomości różnego typu o łącznej powierzchni najmu prawie 200 tys. mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl