Nowi najemcy z sektora F&B w Galerii Malta

Galeria Malta

Galeria Malta rozszerza ofertę z segmentu gastronomii. Wśród nowych najemców jest kawiarnia Słodkie Historie, a wkrótce również popularna spaghetteria Makarun.

– Drugą połowę tego roku możemy uznać za bardzo udaną. W trzecim kwartale do Galerii Malta dołączyło siedmiu nowych najemców – mówi Ewa Spychalska, Dyrektor Galerii Malta.

Pierwszy taki koncept w Polsce

Makarun zostanie zlokalizowany w strefie restauracyjnej z panoramicznym widokiem na poznańskie Jezioro Maltańskie. Zajmie powierzchnię 34 mkw. Makarun jest sieciową polską spaghetterią, posiadającą 24 lokale w 12 miastach. Sieć intensywnie się rozwija. W ostatni czasie Makarun otworzył swoją pierwszą restaurację poza granicami Polski – w niemieckim Hamburgu.

– Jako pierwsi w Polsce rozpoczęliśmy sprzedaż włoskiego spaghetti z sosami w formie „take away”, co w 2016 roku zaowocowało otrzymaniem prestiżowej nagrody Food Business Award w kategorii “Fast-food”, a w 2017 roku zostaliśmy finalistami w tej kategorii – mówi Karol Kożusznik, Kierownik ds. Rozwoju Franczyzy Makarun.

Nowy najemca bardzo korzystnie ocenia potencjał Galerii Malta. – Mimo dużej konkurencji na rynku w Poznaniu, Galeria Malta posiada bardzo dobrze funkcjonujący food court. Przeprowadzone analizy potwierdziły duże, potencjalne zainteresowanie klientów naszą marką w tym miejscu – dodaje Karol  Kożusznik.

Wyjątkowa oferta

Kawiarnia Słodkie Historie w Galerii Malta jest zupełnie innym, wyróżniającym się formatem. Zajmuje powierzchnię 75 mkw. na parterze centrum.

– Nie jest to tradycyjna szaro – beżowa kawiarnia, w której wszyscy skupiają się na szybkim wypiciu kawy i zjedzeniu ciastka między zakupami. Tu można się zatrzymać na dłużej, poczytać książkę, gazetę, poplotkować czy porozmawiać o poważnych sprawach – deklaruje Renata Majdecka, właścicielka marki Słodkie Historie. Wyjątkowa jest też nasza oferta. Serwujemy jedyne w Polsce  japońskie naleśniki z różnymi, popularnymi słodkościami, świeżo paloną kawę  z różnych zakątków świata, a także herbaty liściaste w oryginalnych mieszankach – podkreśla Renata Majdecka.

Słodkie Historie” zwracają uwagę na wyjątkowy charakter poznańskiego centrum. – To miejsce, w którym milo robi się zakupy. Wszystko jest tu blisko siebie i nie trzeba pokonywać dużych odległości między sklepami. Co ważne, Galeria Malta jako centrum przyjazne rodzinom z dziećmi, świetnie wpisuje się w naszą  ofertą, dając dobrą perspektywę zysków – mówi Renata Majdecka.

Galeria Malta

Galeria Malta to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w zachodniej Polsce. Obiektem zarządza firma NEINVER, prowadząca w Polsce również sieć centrów outlet FACTORY oraz parki handlowe Futura.

W portfolio Galerii Malta znajdują się salony niemal wszystkich branż: z ubraniami (m.in. H&M, Reserved, TK Maxx, KappAhl, Diverse, Cropp, House, New Yorker, czy Bytom) obuwiem (m.in. Gino Rossi, Kazar, Ecco), kosmetykami (m.in. Douglas, Sephora), biżuterią i akcesoriami (Apart, Yes, Swarovski, Jubitom, Briju, Pandora) czy artykułami wyposażenia wnętrz (Home&You, à Tab, Duka, Sleep Planet, Home&Cook czy H&M Home) z segmentu  mid mass – market.

Silną reprezentację Galerii Malta stanowią również marki premium, jak Guess, Tommy Hilfiger, Lacoste, Marc O’Polo, Barbour czy Henri Lloyd.  Ofertę dopełniają liczne punkty usługowe, strefa restauracyjna z atrakcyjnym widokiem na Jezioro Maltańskie oraz market spożywczy „Piotr i Paweł”.  Galeria Malta to także solidna oferta sportowo-rozrywkowa: klub Jatomi Fitness czy największy w Poznaniu klub Malta Squash oraz  dziesięciosalowe Multikino z jedynymi w Poznaniu salami VIP.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.