Ponad 200 nowych sklepów Grupy Inditex

W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2017 roku Grupa Inditex otworzyła 212 nowych sklepów zlokalizowanych na 52 rynkach. Tym samym hiszpańska Grupa posiada już 7504 sklepy zlokalizowane w 94 krajach.

W ostatnich miesiącach Inditex zadebiutował na Białorusi. W sierpniu hiszpańska firma otworzyła w Mińsku swój flagowy sklep marki Zara o powierzchni 4 tys. mkw., a także mniejsze sklepy marek Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Zara Home i Oysho.

Europa, Ameryka, Azja

Spośród ponad 200 nowych sklepów, otwartych w tym okresie, 74 powstały w Europie, 48 w Ameryce i 90 Azji i pozostałych częściach świata. Wśród nowych sklepów były również duże projekty flagowych salonów marki Zara. Przykładami są sklepy w Madrycie (6 tys. mkw.), Bombaju (4,8 tys. mkw.), Szanghaju czy Hanoi.

Globalna sieć e-commerce

Równocześnie firma prowadzi sprzedaż online już na 45 rynkach – po wprowadzeniu e-sklepu w Indiach. Wcześniej uruchomiono platformę e-commerce również w Malezji, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie.

W Polsce hiszpańska firma prowadzi sprzedaż internetową wszystkich z Grupy Inditex, czyli marek Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Uterqüe oraz Zara Home.

Wyniki finansowe na plusie

Po 9 miesiącach 2017 roku Grupa Inditex osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie niemal 18 mld euro, o 10 proc. więcej niż przed rokiem. Zysk netto w tym okresie wzrósł o 6 proc. do 2,3 mld euro.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl