POLOMarket zdradza plany na nowy rok

– Wraz z pierwszym tegorocznym otwarciem rozpoczynamy realizację przyjętej na 2018 r. strategii optymalizacji sieci sprzedaży – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOMarkecie.

– W tym roku planujemy nie tylko otwarcia nowych placówek w różnych regionach Polski, ale również systematyczną modernizację starszych placówek handlowych. Dzięki niej wzrośnie komfort zakupów, a nowoczesne urządzenia pomogą w zapewnieniu wysokiej jakości produktów – dodaje dyrektor marketingu w POLOMarkecie.

Najnowszy sklep sieci POLOMarket otwarty zostaje 10 stycznia br.  – To już drugi sklep naszej sieci na terenie Środy Wielkopolskiej i 55 na terenie województwa wielkopolskiego – komentuje Krzysztof Szultka. Nowy sklep mieści się przy ul. Prymasa Wyszyńskiego 5. Nowy obiekt charakteryzuje się dużą powierzchnią sali sprzedaży – wynoszącą 730 mkw. – pozwalającą na odpowiednią ekspozycję produktów oraz organizację pracy.

280 sklepów w Polsce

POLOMarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś POLOMarket to ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski.

W ostatnich miesiącach POLOMarket otworzył swoje sklepy w galerii handlowej w Paczkowie, Jeleniej Górze oraz w Zduńskiej Woli. POLOMarket stale powiększa sieć sprzedaży, dlatego poszukuje lokali o powierzchni około 500-800 mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl