Meat&Fit-Zachodniopomorkie
Lokal sieci Meat&Fit

Na I kwartał 2018 roku mamy zaplanowane otwarcia kolejnych lokali Meat & Fit m.in. w Gdyni,  Krakowie, Wrocławiu, Sochaczewie i Złotoryi. W całym roku 2018 planujemy otworzyć minimum 24 lokale. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są poszukiwania nowych lokali przez kolejnych franczyzobiorców – zapowiada Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. Franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

Po otwarciu w grudniu 2017 roku lokalu Meat & Fit w Świnoujściu (woj. Zachodniopomorskie) nadszedł czas na zaplanowane otwarcie lokalu w Kłodzku (woj. Dolnośląskie), które miało miejsce w drugim tygodniu stycznia.

Nowość na kłodzkim rynku

Kłodzko to miasto turystyczne znane ze swej twierdzy bastionowej położonej na Fortecznej Górze. W Kłodzku mieszka blisko 28 tysięcy mieszkańców. Lokal znajduje się na szlaku turystycznym przy ul. Artura Grottgera 1. Jest to lokal o powierzchni 69 m kwadratowych z 24 miejscami siedzącymi.

W Kłodzku nie było do tej pory podobnego lokalu serwującego burgery w dietetycznej formie oraz burgery wegańskie, które także znajdują się od ponad miesiąca w ofercie Meat & Fit.

Rozwój w ramach franczyzy

– Poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miastach zarówno w galeriach handlowych jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro „Meat & Fit” muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tyś zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą – wyjaśnia  Łukasz Błażejewski.

W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór dań i przekąsek, m.in.  sandwiche i burgery z grillowaną wołowiną, drobiem, wieprzowiną oraz wegańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, owocowe soki tłoczone na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe.